וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווייט הווארד: "המטרה היא לזכות באליפות"

הסנטר המושמץ הוצג רשמית ביוסטון והפציץ: "לא אגיד שאנחנו הולכים לקחת 5 אליפויות, אבל אם ניתן את הכל נניף את הגביע"

דווייט הווארד הוצג הערב (שבת) באופן רשמי כשחקן יוסטון, במסיבת עיתונאים חגיגית ונרגשת בטקסס, בה זכה סופרמן לשכוח לכמה דקות מההמולה סביבו בימים האחרונים. כזכור, חבריו לשעבר בלייקרס כבר הספיקו להשמיץ אותו, הפרשנים נהנו לקטול אותו, אבל הווארד נשמע מרוצה מבחירתו, והצוות התומך שסביבו, שכלל פרט לג'נרל מנג'ר דריל מורי, למאמן קווין מקהייל גם את כוכבי הקבוצה לשעבר האקים אולאג'ואן, קלייד דרקסלר, יאו מינג ואלווין הייז.

האם הווארד דרש מהלייקרס לשחרר את קובי בריאנט?

סטיב נאש תקף: "הווארד מעולם לא באמת רצה להיות לייקר"

אסף רביץ סבור שהווארד קיבל את ההחלטה הנכונה

שחקן יוסטון רוקטס דווייט הווארד יחד עם הבעלים לסלי אלכסנדר. רויטרס
לא מנמיך ציפיות. דווייט הווארד/רויטרס

"אני מודה להאקים אולאג'ואן, קלייד דרקסלר, יאו מינג ושאר האגדות שהגיעו לכאן. זה משמעותי עבורי", אמר הווארד בפתיחת מסיבת העיתונאים. "זו הזדמנות נהדרת עבורי והרגשה נהדרת להיות כאן ולפתוח דף חדש. זו הזדמנות טובה גם לעיר וקבוצה, אני לא יכול לחכות להתחיל לשחק אבל גם להיות חלק מהקהילה הזו".

על בחירתו ברוקטס אמר הווארד: "יש לי חברים כאן והם ניסו להביא אותי. אבל עשיתי את ההחלטה הזו עבור עצמי. אני רוצה להיות שמח, כי אם אתה לא שמח, אתה לא משחק טוב. הגעתי לכאן עם חיוך על הפנים. היו הרבה ספקולציות, ופשוט רציתי לעשות זאת בכבוד. צלצלתי לכל קבוצות והודעתי להן באופן אישי. זה יצא מוקדם מכפי שרציתי, אבל השורה התחתונה היא החשובה - אני כאן. אני יכול ליצור את ההיסטוריה עבורי, ואני מוכן לכך".

שחקן יוסטון רוקטס דווייט הווארד מציג את החולצה החדשה שלו יחד עם יאו מינג. רויטרס
מצטרף להיסטוריה מפוארת של סנטרים. הווארד ליד מינג/רויטרס

על הציפיות שלו מקבוצתו החדשה אמר סופרמן: "המטרה שלנו היא לזכות באליפות. אנחנו יודעים שזה לוקח הרבה, זה לא סתם קורה בגלל שמביאים כמה שחקנים יחד. יש לנו קבוצה צעירה, הייתי השחקן המבוגר ביותר לפני שהביאו לכאן את פרנסיסקו גרסיה. אנחנו ננסה לשחק טוב בכל ערב, ויש לנו הזדמנות הנדרת. אני לא אגיד שאנחנו הולכים לקחת 5 אליפויות, אבל אם נקריב הכל וניתן את הכל למען אליפות, אנחנו נניף את הגביע".

על התפתחות הקריירה שלו אמר הווארד: "זו תהיה העונה העשירית שלי. הייתי המוביל באורלנדו, והצורה שבה עשיתי זאת היא לפי דוגמא אישית ואנסה לעשות זאת גם כאן. כולם רעבים כאן, ועם מנטליות כזו ומאמן כמו קווין מקהייל שהוא 'אולד סקול' אנחנו הולכים להיות בסדר".

סופרמן המשיך ואמר: "אני תמיד מנסה להגיע לשלמות. אני עובד קשה על המשחק שלי ולוקח את המשחק שלי ברצינות. הכל מנטלי עבורי. קווין מקהייל ינסה לשמור אותי בפוקוס. יש הרבה שחקנים שמנסים לתקוף אותי על המגרש ואני מקווה שאצליח להישאר ממוקד. כל שאר הדברים כבר יגיעו. בשנתיים האחרונות הייתי צריך לפתח עור עבה, וזה הולך לעזור לי העונה וגם בעונות הקרובות".

מקהייל עצמו אמר על הווארד: "אני חושב שהוא משתפר בכל יום. אני חושב שדווייט בגיל המושלם שבו הוא חזק, חכם יותר, והוא יכול להשתפר בכל דקה. אמרתי לו גם שאם הוא לא שולט בכל משחק, אני לא עושה את העבודה שלי. היו לו עונות שהוא היה השחקן הדומיננטי בליגה, והוא עכשיו בגיל המושלם והמטרה שלי היא לשים אותו בסיטואציה שהוא יצליח".

הג'נרל מנג'ר שהביא להגעתו של הווארד, דריל מורי אמר: "זה היה מאמץ קבוצתי להביא את דווייט לפה. הבאנו את עצמנו למצב שבו אנחנו מסוגלים לזכות באליפות. הבאנו את כל החלקים החשובים כמו דווייט וג'יימס (הארדן) ואני מקווה שזה יקרה".

הג'נרל מנג'ר של יוסטון רוקטס, דריל מורי. GettyImages
מאמץ קבוצתי. מורי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully