וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: הווארד הציע ללייקרס לשחרר את קובי בריאנט

על פי ESPN, הסנטר ציין בפני הנהלת המועדון כי לא יישאר אם בריאנט ימשיך בלייקרס, ואף קיווה שקובי ישוחרר באמנסטי

האבק עוד לא שקע מאז עזב דווייט הווארד את הלייקרס וחתם ביוסטון, ונדמה שבכל יום מתגה עוד חלק נוסף בפאזל שהרכיב את עזיבתו של הסנטר. היום (שישי) מדווח מארק סטיין מרשת ESPN כי הווארד הבהיר להנהלת הלייקרס כי במידה וקובי בריאנט לא יעזוב את המועדון בתוך שנה, הסנטר ייאלץ לחפש לעצמו קבוצה אחרת, מה שלבסוף קרה.

קובי בריאנט, דוויט הווארד שחקני לוס אנג'לס לייקרס. AP
איך אתה יכול לעשות לי דבר כזה? בריאנט והווארד/AP

בארצות הברית הפנו את מרבית האצבעות המאשימות בנוגע לעזיבתו של הווארד אל המאמן, מייק דאנטוני, שסגנונו לא בדיוק תאם את המשחק של הסנטר. אלא שעל פי סטיין, הווארד ונציגיו נפגשו מספר פעמים עם הנהלת הלייקרס, וציינו כי לסנטר יהיה קשה לחתום על חוזה חדש במידה ויידע שבריאנט ימשיך במועדון מעבר לעונת 2013/4. "איך זו יכולה להיות הקבוצה של קובי וגם של דווייט?", צוטט אחד המקורות. "הכוונה היתה להעביר את הלפיד הלאה".

כבר לאחר הפציעה בגיד אכילס של כוכב הלייקרס, החלו שמועות בליגה הטובה בעולם כי בלייקרס מהרהרים באפשרות לשחרר את בריאנט תחת חוק אמנסטי. בכך הם היו משילים כסף רב מתקרת השכר שלהם, במיוחד בהתחשב שבכך שבריאנט לא יהיה כשיר במהלך חלק נכבד מהעונה הבאה. במחנה הווארד, על פי השמועות, תלו לא מעט תקוות בכך שהדבר אכן יקרה.

אלא שכידוע, זה לא קרה. בריאנט הרבה להתבטא בשבועות האחרונים וציין כי ברצונו לשחק שנתיים ואפילו שלוש שנים נוספות לפני שישקול פרישה, מה שהבהיר עוד יותר להווארד כי הלייקרס ככל הנראה לא יוותרו עליו. בנוסף, הקבוצה מלוס אנג'לס סירבה לחשוב על מחליף אפשרי לדאנטוני, ולבסוף ההחלטה אצל הסנטר התקבלה: יוסטון רוקטס. עתה יהיה מעניין לראות האם הלייקרס ישלמו על כך ביוקר, וכיצד יחזור בריאנט, לכשיצליח לבסוף להשתקם מהפציעה.

קובי בריאנט, דוויט הווארד שחקני לוס אנג'לס לייקרס. AP
מי ישלם על כך ביוקר? הווארד ובריאנט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully