וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מקל גונב את אור הזרקורים במחנה האימונים של דאלאס"

קראודר השווה אותו לג'ינובילי, ברנרד ג'יימס לא התאושש מהמסירה מאחורי הגב, ולישראלי כבר יש כינוי חדש: "יורו סוואג"

רק בעוד יומיים יערוך גל מקל את הופעת הבכורה שלו במדי דאלאס מאבריקס, כשזו תפגוש את סקרמנטו בפתיחת ליגת הקיץ בלאס וגאס, אבל נראה שכבר עכשיו יש לגארד הישראלי כינוי: "יורו-סוואג" (מלשון Swagger- כמו פוזה, או מישהו עם ביטחון עצמי גבוה).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רוח אירופאית באולם בלאס וגאס. מקל/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקל סיפר כי באימון שנערך אתמול הוא סובב את קרסולו, אך קיבל טיפול וחזר היום להתאמן כרגיל. בינתיים, מתחילים חבריו החדשים של מקל לקבוצה להכיר את הגארד הישראלי, ועד עכשיו יש להם רק מילים טובות. ארל סניד, המסקר את המאבריקס בליגת הקיץ, כבר הכריז כי הישראלי גנב את אור הזרקורים בימים הראשונים של האימונים.

הסנטר המחליף של המאבריקס, ברנרד ג'יימס, הודה כי הסגנון של הישראלי חדש לו: "הוא נכנס לעניינים. יש לו סגנון אירופאי כזה. הוא זרק לי מסירה משוגעת אתמול מאחורי הגב, ואני לא ממש רגיל לשחק עם גארדים כאלה, ככה שאני ממש מצפה לשחק איתו". ג'יי קראודר החמיא אף הוא לרכז הישראלי, ואמר עליו: "אפשר לראות שהוא יודע כדורסל. יש לו סוג של יורו-סוואג כזה, קצת כמו לג'ינובילי. הוא לא פוחד מאף אחד".

מקל הגיב לדברים ואמר בחיוך: "קודם צריכים להסביר לי מה זה יורו-סוואג". לאחר מכן הוא התייחס לאימונים עד כה: "אני חושב שזה סגנון משחק שאני רגיל אליו- פיק אנד רול, הרבה תנועה, הרבה שיתוף של הכדור. אני נהנה להביא דברים שהחבר'ה האחרים קצת פחות רגילים אליהם. כיף לי בדאלאס".

מי שנשמע משועשע מכל זה הוא המאמן ריק קרלייל, שעקץ את צמד שחקניו ואמר: "יורו-סוואג? החבר'ה האלה לא שיחקו אף פעם באירופה, אז מה הם יודעים על פוזה אירופאית? אבל אתה יודע מה, אני אלך עם זה. הוא זכה באליפות בישראל לפני חודש וחצי. לא היה לך ביטחון עצמי גבוה אם היית זוכה בה?מכבי תל אביב זכתה ב-36 אליפויות מתוך 40 בישראל. בפעמיים מתוך הארבע שהם הפסידו גל היה השחקן הכי טוב בקבוצות שלקחו להם את התואר, אז זה אומר משהו. אנחנו אוהבים את מה שראינו ממנו עד כה בקריירה, ואנחנו ננסה לסייע לו להפוך לטוב יותר בדברים שהוא צריך לשפר לקראת ה-NBA".

גל מקל מוצג בדאלאס מאבריקס לצד המאמן ריק קרלייל, הג'נרל מנג'ר דוני נלסון. AP
גם הוא היה מגיע עם כל כך הרבה ביטחון אם היה זוכה בדיוק באליפות. קרלייל/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully