וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאנט: ”שמח עבור הווארד, טוב שיחליט נכון עבור התדמית”

בריאנט עקץ את סופרמן: ”מנהיג אחרת מהדרך שלי ושל מג’יק. לא מבזבז זמן בלהבין מה קרה”. אנדרו ביינום בדרך לקליבלנד

קליבלנד היא זו שתשים את ידה על סנטר פילדלפיה 76' אנדרו ביינום. רשת ESPN מדווחת כי ביינום החליט להצטרף לקאבס ולחתום לשנתיים בשורות הקבוצה מאוהיו, עבור 24 מיליון דולר. לפי הדיווחים ביינום החליט על כך ביום רביעי בלילה, אחרי ששוחח גם עם ראשי דאלאס מאבריקס ואטלנטה הוקס.

ביינום, שלא שיחק בעונת 2012/13 עקב פציעה בברכו אכזב מאוד את פילדלפיה ואוהדיה, שציפו מהסנטר להפוך לכוכב הקבוצה להוביל אותה לפלייאוף. בקליבלנד ייבחנו את מצבו הבריאותי, ויקוו שאם העסקה תצא לפועל ביינום יצטרף לכוכב הקבוצה קיירי איירווינג, ויחד הצמד יהווה את הבסיס לקבוצה שנבנית באוהיו. בדאלאס הביעו אמש (רביעי) "דאגה רבה" נוכח מצבו הבריאותי של ביינום, ולפי רשת ESPN המאבס הביעו ספקות באשר ליכולתו לפתוח את עונת 2013/14.

סנטר פילדלפיה 76' אנדרו ביינום. AP
בקליבלנד מקווים שהוא ואירווינג יהוו את הבסיס לעתיד. ביינום/AP

שחקני לוס אנג'לס לייקרס עדיין לא נרגעו מעזיבתו של דווייט הווארד, ואחרי שסטיב נאש תקף את סופרמן, הגיע תורו של סמל הלייקרס קובי בריאנט להתייחס לסוגיה. "לא ממש עקבתי אחרי מה שאמר כשעבר ליוסטון", אמר בריאנט, "לא יודע, אתם מסתכלים עליי ובאמת חושבים שאחרי שמישהו עזב למקום אחר אני אבזבז את הזמן שלי בניסיון להבין מה קרה?".

"אני שמח בשבילו", הוסיף בריאנט, ולפי ESPN נלווה לזה ניחוח של ציניות, "חשוב ששחקנים חופשיים יחליטו את ההחלטות הכי טובות עבורם, עבור משפחתם ועבור התדמית שלהם או מה שזה לא יהיה".

"יש לו את הדרך שלו להנהיג, וברור שהדרך שלנו בלייקרס, והמנהיגים שהיו לנו - אני, מג'יק, קארים - עושים דברים אחרת", אמר בריאנט, שבגיל 35 חולם על טבעת אליפות שישית בקריירה. בריאנט סיפר על הפגישה של ראשי הלייקרס עם הווארד בשבוע שעבר, בה נכח גם הוא. "כשרוצים שחקן אז עושים מה שאפשר כדי להחזיר אותו. הלכתי לשם ולא ידעתי למה לצפות", אמר, "כולם ישבו בשקט, לא ממש הבנתי מה קורה, כולם היו רציניים למוות, זה שיעשע אותי".

בינתיים בריאנט עובד קשה כדי להכשיר את עצמו לפתיחת העונה. "זה מתקדם מהר יותר ממה שכולם ציפו", אמר בריאנט, שנפצע בשלהי העונה הקודמת בגיד אכילס ורוצה לפתוח עם הלייקרס את העונה ה-17 שלו בקבוצה. "זה טירוף. יש לי הרבה מזל שאני עובד עם הצוות של הלייקרס, שמלווה אותי כל הזמן".

* ג'ף טיג צפוי לחתום במילווקי לארבע שנים עבור 32 מיליון דולר. לאטלנטה הוקס יש שלושה ימים להשוות את ההצעה שניתנה לגארד שלה. הגארד ניהל שיחות עם אטלנטה בשבועיים האחרונים, אולם הצדדים לא הגיעו להסכם.

דוויט הווארד שחקן לוס אנג'לס לייקרס עם קובי בריאנט. mark j. terrill, AP
"יש לו את הדרך שלו להנהיג, וברור שהדרך שלנו בלייקרס, והמנהיגים שהיו לנו - אני, מג'יק, קארים - עושים דברים אחרת". בריאנט והווארד/AP, mark j. terrill

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully