וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלן אנדרסון עשוי להצטרף לברוקלין

הנטס רוצים לחזק את הספסל ושוקלים את אופציית אקס מכבי ת"א. כריס אנדרסן ממשיך במיאמי, בניקס מתלהבים מברניאני

שוק השחקנים החופשיים ב-NBA נפתח הערב (רביעי) בצורה רשמית, וקבוצות הליגה יכולות סוף סוף להצהיר באופן רשמי על החתמותיהם ולדבר על הרכש החדש. אחת הראשונות לעשות זאת היתה ניו יורק, שהסבירה מדוע שלחה את מרכוס קמבי, סטיב נובאק, קוונטין ריצ'רדסון ושלוש בחירות דראפט עתידיות לטורונטו עבור אנדראה ברניאני.

"הוא יכול לקלוע מבפנים ובחוץ, וישלים מצוין את כרמלו אנתוני וטייסון צ'נדלר", אמר מאמן הניקס מייק וודסון. "יש לו גודל גדול והוא יכול לגרום בעיות מאץ'-אפ ענקיות ליריבות שלנו. הג'נרל מנג'ר של המועדון גלן גרינוולד הוסיף: "קשה למצוא שחקנים בגובה 2.13 מ' עם משחק התקפי טוב ויכולת להקשות על ההגנות היריבות. אנדראה הוכיח שהוא יכול להיות סקורר איכותי והוא יוסיף מימד חדש לקבוצה שלנו".

אנדראה ברניאני שחקן טורונטו ראפטורס. AP
עכשיו הם ביחד. ברניאני וצ'נדלר/AP

עוד כמה שחקנים מרכזיים שהוצגו הערב בקבוצותיהם

לאחר שחתם על חוזה חדש שישאירו באינדיאנה, שיבחו ראשי הפייסרס את דייויד ווסט. "אמרנו כשנגמרה העונה שהשארתו של דייויד היא בחשיבות עליונה עבורנו", אמר לארי בירד. "הוא מנהיג, הוא מקצוען, הוא מסוג האנשים שאתה רוצה בקבוצה שלך". פרנק ווגל הוסיף: "צריך לראות אותו על בסיס יום יומי כדי להבין מה הוא תורם לנו. אין הרבה שחקנים כמוהו ב-NBA".

ג'וש סמית' הוצג בדטרויט ואמר: "זה מועדון שרגיל לנצח. יש כאן בסיס צעיר וטוב עם הרבה פוטנציאל, וכשאני מסתכל על הסגל הזה, אני מרגיש שנהיה קבוצת פלייאוף השנה". הג'נרל מנג'ר ג'ו דומארס הוסיף: "אנחנו מאושרים לצרף את ג'וש למועדון. הוא שחקן שמשחק בשני צידי המגרש ואנחנו כבר מחכים לשלב את הכישורים שלו עם שאר החלקים הצעירים שלנו".

אל ג'פרסון הוצג בשארלוט, לשמחתו של הנשיא רוד היגינס: "אנחנו מאושרים לצרף את אל. הוא נותן לנו נוכחות בצבע שלא היתה לנו, ומביא איכויות שלא נתקלים בהן לעתים קרובות. הוא יהפוך את שאר השחקנים לטובים יותר, והוא בסך הכל בן 28, כך שהוא יהיה חלק מהבסיס שלנו לקראת העתיד".

פול מילסאפ הוצג באטלנטה. הג'נרל מנג'ר דני פרי: "הוא היה אחת האופציות המובילות שלנו הקיץ. הוא יתאים נהדר למה שאנחנו מנסים לבנות. יש לו אופי טוב, קשיחות והרבה חכמת משחק, והוא יעניק לנו הרבה גיוון על הפרקט".

שחקן שארלוט בובקטס אל ג'פרסון לצד הג'נרל מנג'ר ריץ' צ'ו והנשיא, רוד היגינס. AP
נוכחות בצבע שלא היתה לשארלוט. ג'פרסון מוצג/AP

עוד שמועות והחתמות בליגה

* אנדרו ביינום נפגש היום עם ראשי דאלאס, וממשיך להתלבט בין המאבריקס וקליבלנד, שהציעה לו חוזה לשנתיים תמורת 24 מיליון דולר.

* כצפוי, מיאמי החתימה את האקס פקטור הגדול שלה בפלייאוף החולף, כריס אנדרסן, על חוזה לעונה נוספת תמורת 1.7 מיליון דולר. בקיץ הבא יהיה לשחקן אופציה להישאר בשורות האלופה עונה נוספת.

* לאחר שלא הצליחה לצרף את בויאן בוגדנוביץ' כבר השנה, עשויה ברוקלין לפנות לאקס מכבי תל אביב אלן אנדרסון על מנת לחזק את הספסל.

* לאחר שויתרו על רובין לופז, החתימו ניו אורלינס סנטר מחליף חדש בדמות גרג סטימסמה, שמגיע אחרי עונה במינסוטה ויקבל חוזה לעונה אחת תמורת 2.7 מיליון דולר.

* טיילר הנסברו, שסיים את חוזהו באינדיאנה, חתם לשנתיים בטורונטו.

אלן אנדרסון שחקן טורונטו ראפטורס (שמאל) מול סרג' איבקה שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר. רויטרס
יצטרף לקבוצת הכוכבים של ג'ייסון קיד? אנדרסון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully