וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וורלד פיס לא רוצה NBA: "סין, לאמן, או פוטבול"

הפורוורד שנחתך מהלייקרס מחפש הרפתקאות חדשות: "אתה לא בן 33 פעמיים". ד'אנטוני: "לא יכולתי למצוא שחקן טוב יותר"

שחקן לוס אנג'לס לייקרס מטה וורלד פיס. Jeff Gross, GettyImages
שחקן לוס אנג'לס לייקרס מטה וורלד פיס/GettyImages, Jeff Gross

את השורות הבאות יש לקרוא בערבון מוגבל. בכל זאת, מטה וורלד פיס. אבל פורוורד הלייקרס עד לפני יומיים, ששוחרר מהקבוצה באמצעות חוק האמנסטי, אומר שבעונה הבאה לא נראה אותו ב-NBA. הוא לא רוצה שאף קבוצה תציע הצעה ולא רוצה שאף קבוצה תאסוף אותו מרשימת הווייברס. "אני לא רוצה לשחק באף קבוצה", אמר אתמול (שישי). "אני לא רוצה לעבור לשום מקום. אני רוצה ללכת לסין, או לאמן, או לשחקן פוטבול באולמות".

וורלד פיס אמר שהוא שוחח עם יאו מינג לגבי הצטרפות לקבוצה של האחרון בסין, שנגחאי שארקס. הוא הוסיף שכבר ניהל גישושים עם נציגים מכמה קבוצות נוספות בסין. הפורוורד חזר לא מזמן מהמדינה האסיאתית, וכבר אז קיבל את הרעיון לשחק שם בעתיד. "אתה לא חי פעמיים", אמר וורלד פיס, "אתה לא בן 33 פעמיים. לא תוכל לשחק ברמה הגבוהה הזו שוב".

וורלד פיס שוחרר מלוס אנג'לס לייקרס

דיווח: הווארד הציע ללייקרס להיפטר מקובי בריאנט

ובדאלאס קו החוץ משתנה לחלוטין: טוב למקל?

מטה וורלד פיס, דוויט הווארד, לוס אנג'לס לייקרס, מול שיין באטייה, מיאמי היט. רויטרס
"מדיסון סקוור גארדן, זה היה יכול להיות חולה. אבל כרגע, סין קורצת יותר עבורי". וורלד פיס/רויטרס

וכן, ברור שהכול יכול להיות סתם דיבורים. לוס אנג'לס לייקרס עדיין צריכה לשלם לוורלד פיס 7.7 מיליון דולר, משכורת עבור העונה הבאה, אבל הפורוורד בשוק וקבוצות עם מקום תחת תקרת השכר יכולות לצרפו לשורותיהן. אם קבוצה "תאסוף" את החוזה של וורלד פיס, והוא יפרוש מהליגה, משכורתו בסכנה.

לפי חוקי הליגה, אם וורלד פיס יצלח את 48 השעות שבהן קבוצות יכולות לדרוש אותו, מבלי שום דרישה, הוא יהיה שחקן חופשי. "היתה לי הזדמנות לשחק בניו יורק כשהייתי בשיא", אמר וורלד פיס. "כשהייתי צעיר, כשהייתי שומר מעולה. מדיסון סקוור גארדן, זה היה יכול להיות חולה. אבל כרגע, סין קורצת יותר עבורי".

וורלד פיס היה במתקני המועדון אתמול, ופגש שם את האיש שחתך אותו, הג'נרל מנג'ר מיץ' קופצ'ק. הפורוורד הבהיר שהבין שמדובר ב-24 מיליון דולר שייצאו מכיס משפחת באס במקרה שלא ייחתך - משכורת פלוס מס מותרות - והוסיף שאין טינה. גם המאמן מייק ד'אנטוני הבהיר שמדובר היה רק בעניין פיננסי. "כאדם וכשחקן, לא יכולתי למצוא אף אחד טוב יותר", אמר המאמן. "הוא נהדר, נהניתי לאמן אותו. אני מקווה שהוא ימצא משהו נהדר. מגיע לו".

הפורוורד המשוגע סיכם: "אני נהנה. אני לא עושה שום דבר שבו אני לא נהנה. אם יהיה לי סיכוי לשחק פוטבול באולמות, אעשה זאת. אתם תראו אותי שם ואתם תכתבו על זה".

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully