וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארון דייויס: "לפני שבועיים נחטפתי על ידי חייזרים"

הגארד הוותיק איבד שפיות? "מצאתי את עצמי במקום מוזר עם יצורים חצי אנושיים. פתאום הייתי בחזרה ב-LA". האזינו לו

מאז נבחר על ידי שארלוט הורנטס במקום השלישי בדראפט 1999, בארון דייויס הספיק לעשות לא מעט בקריירה. הוא שיחק שש שנים במדי הצרעות, שעברו במהלך התקופה הזו לניו אורלינס. לאחר מכן הוא נדד לגולדן סטייט, לוס אנג'לס קליפרס, קליבלנד וניו יורק, שם שיחק במאי שעבר את משחקו האחרון עד כה, לאחר שנפצע בצורה קשה ונזקק לשנת החלמה. דייויס נבחר פעמיים לאולסטאר, הוביל את הליגה פעמיים בחטיפות וגם היה בחמישייה השלישית של העונה. עכשיו, הוא יכול להוסיף לרזומה גם חטיפה על ידי חייזרים.

בארון דייויס, ניו יורק ניקס. Chris Chambers, GettyImages
יותר מדי זמן בלי כדורסל? דייויס/GettyImages, Chris Chambers

אמש (שישי) התארח הגארד הוותיק בפודקאסט בשם "האלופה", ששייך לצמד הקומיקאים ניל ברנאן ומשה כשר, בן להורים חרדים. במהלך הדיון סיפק לפתע דייויס סיפור מפתיע.

"נחטפתי על ידי חייזרים לפני שבועיים. הייתי בדרך מלאס וגאס ללוס אנג'לס והייתי די עייף. נסעתי ונסעתי ופתאום מצאתי את עצמי במקום מוזר, היו שם יצורים חצי אנושיים וחצי דבר מכוער כזה. הם נגעו לי באף והסתכלו לי בעיניים. הידיים שלי היו קשורות ופתאום מצאתי את עצמי ב-LA, בארבע בבוקר".

"אני רציני לגמרי. הגעתי לאיזה מסעדת המבורגרים בשם 'אין אנד אאוט' ואני לא יודע איך. בהתחלה הייתי שנרדמתי, כי לא הבנתי איך הגעתי מנקודה A לנקודה B. ראיתי אור חזק, כמו של משאית ופשוט נסעתי לכיוונו ואני לא יודע מה קרה אחר כך. אני לא בטוח שזו הייתה חטיפה, כי מאז שחזרתי אני דווקא מרגיש חד יותר. אולי זה בכלל היה אילומינטי או איזה חרא אחר. זה היה מטורף".

נו, אולי זה הזמן לחזור ל-NBA, ספייס ג'אם סטייל.

NBA בוואלה! ספורט

האזינו לסיפור המוזר של דייויס בפודקאסט "האלופים":

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully