וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לכל הקבוצות הגדולות בליגה יש בלמים זרים, זאת התוצאה"

12.9.2012 / 14:49

יוסי אבוקסיס מדבר אחרי רוסיה ומבטיח: "אין כוונה להתפטר, אנחנו מחפשים תובנות". שחקנים לא בכושר משחק, זה משפיע"

צילום וידאו: קובי אליהו וטל אנגלנדר. עריכה: טל רזניק

התבוסה הכואבת 4:0 לנבחרת רוסיה מצאה אתמול (שלישי) את שחקני הנבחרת במבוכה גדולה. חדר ההלבשה היה מתוח מאוד, ומי שקיבל קשה מאוד את ההפסד היה עוזר המאמן, יוסי אבוקסיס, ששחקנים אמרו כי לא הוציא הגה. "לקחנו את ההפסד בצורה קשה מאוד, לא ציפינו להופעה כזאת", מדבר אבוקסיס על תחושותיו לראשונה מאז ההפסד הכואב אתמול.

"אני יכול לומר לך שלפני המשחק לקחנו בחשבון כל תוצאה, גם תיקו, גם ניצחון וגם הפסד. את האמת, לא חשבנו שנראה ככה. זה באמת מה שגרם להיות לנו מאוד מאוכזבים. המשחק אתמול נגמר אחרי רבע שעה, זה לא היה בתוכניות שלנו, אבל זה הכדורגל. אתמול קרה מצב שבו גם לרוסים הכל הלך, וגם בצד השני לנבחרת שלנו הכל הלך הפוך".

אלי גוטמן, מאמן נבחרת ישראל, יוסי אבוקסיס, עוזר מאמן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
"לפני המשחק לקחנו בחשבון כל תוצאה". אבוקסיס יחד עם גוטמן/ברני ארדוב

- אלי גוטמן נכנס אתמול לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "יש הבדלי רמות, אבל לא ברמה של 4:0.

"נכון, כי הבדלי הרמות הם לא ברמה של ארבעה שערים. יש ימים כאלה בכדורגל שהכל מתחבר לצד אחד ולשני הולך הפוך. חבל, כי הקהל בא לתמוך ורצינו לעשות טוב ולשמח אותו. אני יכול רק להצטער בשבילם. בכל זאת, הם צבעו את רמת גן בכחול לבן, באו באנרגיה טובה והשער המהיר טרף את כל הקלפים. חבל שזה קרה דווקא בזמן שרמת גן היה נראה ככה. צריך להבין שהיה לנו רצון טוב אבל לא היינו מספיק טובים. כנראה שהרוסים הרבה יותר טובים מאיתנו. לא בהפרש הזה, אבל רואים את ההבדלים. אנחנו מתכוננים תקופה ארוכה למשחקים, לכן האכזבה שלי ושל אלי כל כך גדולה".

- העבירו ביקורת על כך ששגרירים שלא מקבלים דקות משחק בהרכב, שאתם סופרים רק את שחקני הפועל.

"בסופו של דבר בחרנו את השחקנים הכי טובים שנראים לנו, ואי אפשר לחלוק על כך שרצינו את טובת הנבחרת. יכול להיות שטעינו לגבי שחקנים מסוימים. יכול להיות שהעניין הזה, ששחקנים לא בכושר, השפיע. הבנתי את זה כשראיתי את הרוסים רצים בחום הזה ונמצאים בכושר נפלא. הליגה שלהם נמצאת כבר באמצע, ראית את ההבדל בין שתי הנבחרות מבחינת כושר משחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
טל בן חיים שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
"שלמים עם הבחירה להכניס אותו להרכב". טל בן חיים/ברני ארדוב

- טל בן חיים ספג הרבה ביקורת. הוא אשם שהוא לא משחק, או שהכדורגל הישראלי אשם שהוא לא מייצר יותר בלמים?

"קיבלנו את ההחלטות לפי מה שראינו באימונים, אבל כמובן שהיום יש אנשים שמדברים אחרת. אנחנו שלמים עם מה שעשינו, אבל עכשיו חובה להסיק מסקנות. על סמך האימונים היה נראה לנו משהו אחד, ובמשחק קרה משהו אחר. לגבי טל בן חיים, הוא לא שיחק הרבה בתקופה האחרונה, אבל נגד גרמניה הוא היה אחד השחקנים הטובים בנבחרת. תמיד מנסים להתעסק אחר כך במה לא היה טוב".

- אלי אמר לאחר המשחק, וגם לשחקנים, שהוא חייב "לעשות חושבים". השחקנים אמרו שהבעיה לא במאמנים, אלא בתפיסה. על מה גוטמן חושב?

"ברור שאין כוונה להתפטר, הכוונה שלו היא שהוא צריך להסיק כמה תובנות משני המשחקים האחרונים, בעיקר לגבי שחקנים. אנחנו נשב ונדבר על זה. המשחק היה אתמול ולא הספקנו להיפגש. לא דיברנו כי שנינו מאוד מאוכזבים מהמשחק. אני מאמין שנסיק את המסקנות ויהיה טוב יותר".

- לא הגיע הזמן לומר את האמת? אין לנו הגנה.

"אתה רואה מה קורה בליגה שלנו. רוב הקבוצות הגדולות מאוישות בשחקנים זרים. תראה את מכבי חיפה, שמשחקת עם שני בלמים זרים, את מכבי תל אביב והפועל שמשחקות עם זר אחד ובקרית שמונה יש שני ישראלים, שיר צדק וחסארמה, שאחד מהם בסגל שלנו. אתה רואה לבד שאנחנו זימנו את השחקנים הטובים ביותר. כשבכל הקבוצות הגדולות יש בעיקר זרים, זה מקשה עלינו. גם על זה חשבנו. לא היו הרבה ברירות".

- תזמנו פחות שחקנים שלא נמצאים בכושר משחק?

יכול להיות שנעשה את זה. עדיין אין החלטות, אבל הכל נלקח בחשבון".

אלי גוטמן, מאמן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
"אין לנו שום כוונה להתפטר". גוטמן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully