וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל - הציונים

11.9.2012 / 22:00

בן חיים פתח את המשחק בצורה מחרידה, בניון ונאתכו היו שותפים מלאים לקיפאון וטביעת האצבע של גוטמן כלל לא ניכרת

צילום וידאו: קובי אליהו וטל אנגלנדר. עריכה: טל רזניק
דודו אוואט שוער נבחרת ישראל. ברני ארדוב
ציפינו ממנו ליותר. אוואט/ברני ארדוב

דודו אוואט – 4 - קשה להאשים אותו בשערים שספגה הנבחרת. אולי, יכול היה להגיב מהר יותר לבעיטת העונשין של קרז'אקוב, אם כי זו הייתה בעיטה במיומנות גבוהה ביותר. ציפינו ליותר מהשוער שמפגין יכולת גבוהה בשערה של מאיורקה הספרדית, אבל חובה להגיד שחוליית ההגנה החלשה שלנו הפקירה אותו שוב ושוב.

יובל שפונגין – 3 - משחק לא טוב של שפונגין, שהתקשה לשחזר את היכולת הסבירה שלו מאזרבייג'אן. חוליית ההגנה ושפונגין בתוכה, נראו בפאניקה מוחלטת במחצית הראשונה. לא תמך כלל בהתקפה והתקשה מאוד בעצירת החלק הקדמי של הרוסים.

טל בן חיים – 2 - השחקן הכי חלש בנבחרת הערב. פתיחה מחרידה שלו, עם מעורבות ישירה בשני השערים הראשונים שספגה הנבחרת. פאול טיפשי שלו על סף הרחבה בדקה ה-6 הביא לבעיטת העונשין של קרז'אקוב. מופע האימים שלו נמשך כשאיבוד כדור שלו הפך למתפרצת של הרוסים, שגם אותה בן חיים לא הצליח לעצור, בדרך לשער השני. גם במחצית השנייה לא הצליח לייצב את החלק האחורי וההפקרות חגגה. היו לנו הרבה מאוד ציפיות ממנו לקראת המשחק הזה, אבל כנראה שאין בלופים בכדורגל ושחקן בלי קבוצה לא יכול לעשות הוקוס פוקוס ב-90 דקות.

איתן טיבי – 3 - חוסר התיאום בינו לבין טל בן חיים זועק לשמיים. גם הוא היה חלש מאוד ונכנע שוב ושוב להתקפה הרוסית בראשותו של קרז'אקוב המצוין.

יואב זיו – 3 - גם הוא היה חלש מאוד ולא מתואם עם שחקניו לחלק האחורי. כיסוי לקוי שלו על קרז'אקוב בשער השלישי שספגה הנבחרת.

טל בן חיים שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
השחקן הכי חלש בנבחרת. טל בן חיים/ברני ארדוב

ביבראס נאתכו – 3 - שותף מלא לקיפאון הישראלי בפתיחה וכשמעט התעורר, אחרי פיגור 0:2 זה כבר היה מאוחר מדי. בחצי השני לא הורגש ואין ספק שהוא אחת האכזבות הכי גדולות מהמשחק הערב.

אלמוג כהן – 4 - התקשה מול המהירות של הקישור הרוסי ולא הצליח לבלום את השטף בעיקר בפתיחת המשחק הגרועה של הנבחרת. הנעת הכדור שלו הייתה איטית בדרך כלל ומעט מסורבלת.

מהראן ראדי – .5.5 - היחיד שניסה לעשות משהו בקישור הישראלי. שלושת האיומים שלו על השער, היו היחידים של נבחרת ישראל במחצית הראשונה. בחצי השני נעלם ולא ממש הורגש.

ביברס נאתכו שחקן נבחרת ישראל מול איגור דניסוב שחקן נבחרת רוסיה. ברני ארדוב
שותף מלא לקיפאון של הנבחרת במחצית הראשונה. נאתכו/ברני ארדוב

יוסי בניון – 5 - משחק די בינוני של הקפטן שלנו. ניסה וניסה אך לא ממש הצליח. עדיין אחד השחקנים החשובים במערך של הנבחרת וחבל שמרבית החברים סביבו הציגו הערב יכולת מחרידה. הוחלף בדקה ה-73 על ידי גילי ורמוט.

חן עזרא – 4.5 - לא הורגש כלל במחצית הראשונה, הירבה לאבד ולא היה מדוייק. התעורר עם שני סלאלומים טובים במחצית הראשונה, אבל לא ניפק מצבים של ממש. בסך הכל די מאכזב.

איתי שכטר – 3 - ההתעקשות של גוטמן על שכטר בהרכב, פשוט מרגיזה ומקוממת. שכטר חלוד ולא מרוכז, נתפס שוב ושוב בנבדל ואינו מאיים כלל על השער.

יוסי בניון שחקן נבחרת ישראל מאוכזב. ברני ארדוב
משחק בינוני. בניון/ברני ארדוב

מחליפים:
בן שהר (45) – 3 - אתם בטוחים שהוא נכנס לשחק ?

עדן בן בסט (45) – 4 - למעט נגיחה אחת לשער, לא הורגש כלל במשחק.



אלי גוטמן - 3 - סימני ההיכר של גוטמן הם סדר וארגון במרכז המגרש והנעת כדור מסודרת וסבלנית. לא ראינו שום פרמטר כזה בנבחרת ועד כה לאחר 180 דקות רשמיות ועוד ארבעה משחקי אימון, לא רואים שום טביעת אצבע של גוטמן בנבחרת. איך אפשר לדבר על שיטה ודרך אם מחליפים חמישה שחקנים בתוך ארבעה ימים? גם בחלומות הכי שחורים שלו, גוטמן לא ציפה להיות עם נקודה אחת משני משחקים ובטח שלא לקבל רביעייה מרוסיה ברמת גן.

אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל בכדורגל. ברני ארדוב
לא ניכרת טביעת האצבע שלו. גוטמן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully