וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרשנים כבר הכריעו: האליפות תישאר של מנצ'סטר סיטי

11 פרשנים נדרשו למספר שאלות על העונה הקרובה, 9 בחרו בתכולים כאלופים, יונייטד חזק בסגנות, הצ'מפיונס הולך לריאל

אף אחד כבר לא יכול לחכות לשריקת הפתיחה - הפרמיירליג, הליגה המרגשת בעולם, יוצאת לדרך מחר (שבת) ועוד לפני שנבעטה הבעיטה הראשונה של העונה, הפרשנים כבר חורצים גורלות.

11 פרשני האתר הבכיר Goal.com נדרשו לענות על מספר שאלות לקראת העונה שבפתח והתשובות היו ברובן חד משמעיות. תשעה מתוכם סבורים כי תואר האליפות יישאר אצל רוברטו מאנצ'יני ומנצ'סטר סיטי. הקבוצה היחידה שקיבלה קולות מלבד הסיטיזנס היא מנצ'סטר יונייטד, איתה הלכו שני פרשנים.

גם לגבי הרביעייה הגדולה אין יותר מדי הפתעות, כאשר סיטי ויונייטד מופיעות בכל רשימה, בעוד השאר מתחלק בין שלוש הקבוצות הבכירות של לונדון: צ'לסי אלופת אירופה (10 בחירות), ארסנל המתחדשת (9 בחירות) וטוטנהאם (3 בחירות). אגב, רק שניים לא הציבו את סיטי ויונייטד בראש הרשימה.

סיטי שולטת גם בקטגוריות נוספות כגון מלך השערים (סרחיו אגוארו עם 55 אחוזים מהקולות) ושחקן השנה (82 אחוזים מהקולות הלכו לשחקן של התכולים). בליגת האלופות מסתבר, המצב של סיטי פחות טוב ורק אחד בחר בה כזוכה, קול אחד יותר משקיבלה האלופה הנוכחית צ'לסי. ריאל מדריד מובילה עם שבע בחירות, ברצלונה עם שלוש הנותרות.

לסיום, רק שניים מהפרשנים מאמינים ששלוש העולות החדשות לפרמיירליג, רידינג, ווסטהאם וסאות'המפטון ישרדו. מרבית הקולות ליורדת הלכו לכיוון רידינג, אך גם שמותיהן של אסטון וילה וק.פ.ר עלו, כשסוונסי של איתי שכטר מקבלת צמד בחירות שליליות.

הפרמיירליג חוזרת - סיקור מיוחד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully