וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ליברפול הובסה 3:0 על ידי ווסט ברומיץ'

האדומים פתחו את העונה רע. ארסנל סיימה ב-0:0 עם סנדרלנד. ניוקאסל ניצחה 1:2 את טוטנהאם. סוונסי הביסה 0:5 את ק.פ.ר

רוב תשומת הלב באנגליה הלכה הקיץ ליורו 2012, לאחר מכן כמובן לאולימפיאדה שנערכה בלונדון, אבל השבוע נרשמה תכונה מיוחדת לקראת פתיחת הפרמיירליג. הערב (שבת) קיבלנו את המחזור הראשון, ובינתיים נראה שאין הרבה חדש תחת השמש. לפחות לעת עתה. ליברפול שוב קרסה והובסה 3:0 על ידי ווסט ברומיץ', גם ארסנל נראתה לא טוב וסיימה ב-0:0 ביתי וחלש מאוד מול סנדרלנד. סוונסי סיטי, ללא איתי שכטר שעדיין לא קיבל את רישיון העבודה, דרסה 0:5 את קווינס פארק ריינג'רס. במשחק שנעל את היום הצליחה ניוקאסל לנצח 1:2 את טוטנהאם. צ'לסי, יונייטד וסיטי ישחקו בהמשך השבוע.

ארסנל - סנדרלנד 0:0

מי שחשב שהעזיבה של רובין ואן פרסי לא תשפיע על התותחנים, שצירפו בקיץ את סנטי קאסורלה, אוליבייה ז'ירו ולוקאס פודולסקי, התבדה. ארסנל פתחה את העונה בצורה בינונית מאוד, התקשתה להגיע להזדמנויות ובסופו של דבר לא הצליחה לנצח בבית את סנדרלנד ונפרדה ממנה ב-0:0 די עלוב תחת 34 מעלות בצפון לונדון. מבין שלושת שחקני הרכש, היחיד שהרשים היה סנטי קאסורלה, כשפרט אליו פודולסקי היה בינוני מאוד וז'ירו, שנכנס כמחליף, החמיץ בצורה רשלנית את המצב היחיד אליו הגיע. בסופו של דבר, וכמו בימים הכי מתסכלים של ארסנל בעונה שעברה, אנדריי ארשבין הוא זה שעולה מהספסל כדי להציל את המולדת. כך זה גם נראה.

דווקא החתולים השחורים היו מסוכנים יותר בפתיחה ובדקה החמישית קיירן ריצ'רדסון הכניס מסירת עומק לג'יימס מקליין, שנעצר רק על ידי וויצ'ק שצ'סני. באותה הדקה ניסה סנטי קאסורלה את מזלו בבעיטה מצוינת מ-22 מטר, מינולה הדף. בדקה ה-26 הגיע תיאו וולקוט להזדמנות לאחר הגבהה של קאסורלה המסוכן, אך נגח החוצה. שתי דקות חלפו ודיאבי בעט מ-18 מטר, מינולה הדף לקרן.

בדקה ה-60 קאסורלה שוב היה מסוכן לאחר שז'רביניו פרץ, הסתבך ואיבד, הכדור חזר לקאסורלה, שבעט מ-18 מטר החוצה. בדקה ה-64 ביצע ארסן ונגר חילוף ראשון כשפודולסקי יצא ואוליבייה ז'ירו נכנס. בדקה ה-82 הכניס קאסורלה כדור עומק נהדר לז'ירו, שנותר לבד לגמרי אך בעט החוצה מ-10 מטר. החמצה כואבת, איבוד נקודות לארסנל כבר במחזור הראשון.

ווסט ברומיץ' - ליברפול 0:3

כמה תקוות היו באנפילד הקיץ, כשהמנג'ר המצליח ברנדן רוג'רס הגיע מסוונסי סיטי והביא יחד איתו את ג'ו אלן, אבל היום הכל התפוצץ לליברפול בפנים. אמנם זה בסך הכל המחזור הראשון, אך בינתיים זה נראה רע מאוד. המייטי רדס הובסו 3:0 על ידי ווסט ברומיץ' משערים של זולטאן גרה, פטר אודומווינגי ורומלו לוקאקו, ואוהדי ליברפול חוזרים למציאות מוקדם מהצפוי. אם רוג'רס יכול להרגיש מתוסכל, אז סטיב קלארק, שעבד בעברו בעיקר כעוזר מאמן וקיבל הזדמנות בקיץ כמנג'ר אחרי שרוי הודג'סון עזב לנבחרת אנגליה, יכול לחייך ובגדול הערב.

בדקה ה-17 הגיעה ליברפול להזדמנות מצוינת כשגלן ג'ונסון העביר מסירת רוחב לחלוץ הרכב מרומא פאביו בוריני, שבעט מ-14 מטר סמוך לקורה. המארחת הגיעה להזדמנות לא רעה בדקה ה-28 כשגארת' מקאולי נגח ממרכז הרחבה החוצה אחרי הגבהה של יונאס אולסון. ווסט ברומיץ' עלתה ליתרון פשוט מדהים ביופיו בדקה ה-43, כשכדור קרן הורחק לא מספיק טוב על ידי מרטין שקרטל והגיע עד זולטאן גרה, ששלח טיל אדיר מ-25 מטר היישר לחיבורים וזה 0:1.

בדקה ה-58 נותרה ליברפול ב-10 שחקנים לאחר שדניאל אגר הכשיל מאחור ובתוך הרחבה את שיין לונג. לונג בעצמו בעט את הפנדל, אך עשה את זה בצורה רשלנית במיוחד וריינה הדף בקלות. שלוש דקות בלבד חלפו וברומיץ' קיבלה פנדל נוסף. מרטין שקרטל איבד כדור ברשלנות ברחבה והכשיל את לונג. הפעם אודמווינגי בעט את הפנדל ועשה את זה מצוין בדרך ל-0:2. ההשפלה נמשכה בדקה ה-78 כשליאם רידג'וול הגביה מאגף שמאל לרומלו לוקאקו והחלוץ המושאל מצ'לסי נגח מקרוב פנימה את ה-0:3. איזו השפלה.

קווינס פארק ריינג'רס - סוונסי 5:0

הקבוצה הוולשית הראשונה בתולדות הפרמיירליג רשמה עונת בכורה נהדרת אשתקד וסיימה במקום ה-12 בליגה. מי היה מאמין שהיא תפתח גם את העונה השנייה בצורה כל כך מוצלחת? הקבוצה של מיכאל לאודרופ, שרשם הופעת בכורה כמנג'ר סוונסי סיטי, פשוט התעללה בקווינס פארק ריינג'רס האומללה עם 0:5 ענק בלופטוס רואד עם צמדים של הרכש מיצ'ו וניית'ן דייר. איתי שכטר לא היה חלק מהחגיגה בשל עיכובים ביורוקרטיים בכל הנוגע לרישיון העבודה שלו.

הקבוצה של מיכאל לאודרופ עלתה ליתרון בדקה השמינית עם שער של שחקן הרכש המצוין מראיו וייקאנו, מיצ'ו, שהגיע ראשון לכדור חוזר מההגנה ובעט עם רגל שמאל מ-20 מטר שטוח ולפינה וזה 0:1. בדקה ה-53 כבשה סוונסי את השני כשמסירת עומק מצוינת של ווין רוטלדג' מצאה את מיצ'ו, שבעט פנימה את ה-0:2. השלישי של האורחת הגיע בדקה ה-63 כשבישול נוסף של רוטלדג' מצא את דייר, שבעט פנימה את ה-0:3. כעבור שמונה דקות הצליחו הוולשים לכבוש את הרביעי כששוב זה היה דייר שבעט פנימה אחרי בישול של קמי אגוסטיין וזה 0:4. בדקה ה-81 הוסיף מיצ'ו גם בישול כשהפעם הכובש היה סטוק סינקלייר, שלא פתח בהרכב אך נכנס כמחליף והצליח לבעוט פנימה את ה-0:5.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

ניוקאסל - טוטנהאם 1:2

שתי הקבוצות הוותיקות הללו נפגשו לראשונה אי פעם כבר במחזור הראשון של העונה. מי שיצאו עם ידם על העליונה היו המג'פייז, שנהנו משערים של דמבה בה המצוין וחאתם בן ארפה בפנדל. ג'רמיין דפו, שכבש את שער הניצחון של אנגליה ב-1:2 על איטליה ביום רביעי, איזן באופן זמני.

המג'פייז עלו ליתרון בדקה ה-55, כשהגבהה מאגף ימין נהדפה לא מספיק טוב על ידי קייל ווקר. הכדור חזר לדמבה בה המצוין והחלוץ הסנגלי המצוין בעט באומנות לחיבורים של הפינה הרחוקה את ה-0:1. התרנגולים הצליחו לאזן בדקה ה-76 כשהדיפה לא מספיק טובה של טים קרול הגיעה לג'רמיין דפו, שדחק מקרוב את ה-1:1. בדקה ה-80 הצליחה ניוקאסל לכבוש את השני. חאתם בן ארפה פרץ לרחבה ונכנס בין רפאל ואן דר וארט וארון לנון, כשההולנדי מכשיל אותו. בן ארפה בעצמו בעט את הפנדל מצוין פנימה וקבע 1:2.

משחקים נוספים:

רדינג - סטוק סיטי 1:1
לרדינג: אדם לה פונדרה (89, פנדל), לסטוק סיטי: מייקל קייטלי (34), דין וויטהד הורחק (89)

פולהאם - נוריץ' סיטי 0:5
לפולהאם: דמיאן דאף (25), מלאדן פטריץ' (41 ו-54), אלכס קצ'אניקליץ' (66), סטיב סידוול (87, פנדל)

ווסטהאם - אסטון וילה 0:1
לווסטהאם: קווין נולאן (40)

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully