וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "הכל בידיים של ריאל מדריד"

מאמן ברצלונה הוריד לחץ לפני הקלאסיקו (21:00, ספ' 5 ו-HD) ורמז על המשך דרכו: "אם לא נזכה, ננסה שוב בעונה הבאה"

בעוד אצלנו הכדורגל מושבת, ספרד מתמרקת לקראת קרב הטיטאנים הערב (שבת, 21:00, ספורט 5 ו-HD) בין ברצלונה לריאל מדריד. הבלאנקוס מוליכים את הטבלה ביתרון של ארבע נקודות וכשנותרו חמישה מחזורים לסיום העונה, אך בקטלוניה מאמינים כי קיזוז הפער לנקודה בלבד יעניק להם יתרון מוראלי עצום לקראת הסיום, יעביר את הלחץ לריאל ויסדר להם אליפות רביעית ברציפות.

רק פפ גווארדיולה, שלא נסחף לאחר שהפער צומצם מ-10 נקודות לארבע, נותר בשלו: "זו פריבילגיה מבחינתנו להיות בכלל במצב הזה בטבלה. תיקו או הפסד יבטיחו להם את האליפות, ניצחון ישאיר לנו סיכוי. בכל מקרה, הכל בידיים של ריאל מדריד. התנהגנו כמו אלופים אמיתיים גם כשנקלעו לפיגור גדול בטבלה. זה מה שגורם לי לגאווה הכי גדולה". המאמן גם רמז להמשך דרכו בברצלונה כשאמר: "אם הם יקחו את האליפות, נברך אותם וננסה שוב בשנה הבאה".

מי שכמו תמיד יעמוד במרכז העניינים הוא ליאונל מסי, שנמצא בשוויון 41:41 במאבק האישי מול כריסטיאנו רונאלדו על תואר מלך השערים של הליגה. הארגנטינאי כבש כבר 13 שערים במשחקי קלאסיקו, ואם ימצא שוב את הרשת ישבור שיא נוסף בסדרת השיאים שלו העונה ויחגוג שער במשחק 11 ברציפות (יעקוף את רונאלדו הברזילאי שנעצר אחרי 10 משחקים ב-1996/7). כזכור, לארגנטינאי 63 שערים בכל המסגרות עד כה, וארבעה נוספים יאפשרו לו להשתוות לשיאן ההיסטורי גרד מולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully