וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי: "בניגוד לריאל, אנחנו תמיד רוצים לשלוט במשחק"

קשר ברצלונה מחמם את הגזרה לפני הקלאסיקו: "הם שינו כמה סגנונות נגדנו", ומוסיף: "אם ריאל תנצח סיפור האליפות יסתיים"

בספרד ובאירופה כבר סופרים את השעות לקראת הקלאסיקו הגורלי בין ברצלונה לריאל מדריד מחר בקאמפ נואו (21:00, ספורט 5), כשעל כף המאזניים עומדת הפעם בנוסף ליוקרה הרבה, והניסיון של בארסה לאזן את מאזן הניצחונות במפגשים הישירים בין השתיים ל-86:86 בקלאסיקו ה-219 במספר, תעמוד גם זהות אלופת הלה ליגה.

שתי הקבוצות שהפסידו השבוע בחצי גמר ליגת האלופות לחוצות מאוד לקראת רגע ההכרעה, שייתן במקרה של ניצחון ראשון של ריאל על ברצלונה בליגה מאז מאי 2008 יתרון של שבע נקודות לבלאנקוס, ויהפוך את המירוץ ללוהט עוד יותר במקרה של ניצחון של האלופה שתצמק את הפער לנקודה בודדת.

בבארסה צ'אבי צפוי לשבור את שיא ההופעות במשחקי קלאסיקו של המועדון כשיערוך את הופעתו ה-32 במספר מול היריבה השנואה ממדריד, ויחלוף על פני ז'ואן סגרה, הבלם האגדי של הקטלאנים בשנות החמישים.

"העונה של שתי הקבוצות בליגה תלויה במשחק הזה", אמר צ'אבי. "אם ננצח נשמור על הסיכוי לתואר, אבל אם ריאל תנצח הסיפור יהיה גמור. לכן קשה להעריך מה תהיה התוצאה, אבל ננסה להשלים את הקאמבק שלנו בטבלה ולחזור לפיגור של נקודה אחת".

לגבי המשחק עצמו אמר צ'אבי: "בניגוד לריאל, ששיחקה נגדנו בכמה סגנונות שונים, אנחנו לא שינינו את הסגנון שלנו בשום מפגש. אנחנו תמיד רוצים לשלוט בכדור ובנעשה במגרש".

כשנשאל לגבי עתידו של פפ גווארדיולה אמר צ'אבי: "חשוב מאוד שהוא ימשיך איתנו. מבחינתי הוא אחד האנשים החשובים במועדון הזה, אם לא הכי חשוב. הוא מאמן גדול, דומיננטי גם בהנהגת טקטיקה וגם בהנחלת מוטיבציה, שמשפר אותנו רק בזכות הנוכחות שלו כאן".

לגבי סוגיית העימות הישיר בין שני הסופרסטארים הגדולים של הכדורגל העולמי אמר צ'אבי: "מבחינתי מסי הוא השחקן הכי טוב בעולם, ואני חושב שרוב אנשי הכדורגל חושבים כמוני,. כמובן שגם כריסטיאנו רונאלדו הוא שחקן מצוין, אבל מסי הוא מעל כולם".

מחר זה קורה: ברצלונה - ריאל מדריד (21:00, ספ' 5)

בספרד כבר צופים את הבונקר שתציג ריאל של מוריניו

אינייסטה שוב יתעורר ברגע החשוב ביותר של העונה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully