וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנד שוסטר: "מוריניו לא ינסה לנצח בקלאסיקו"

מאמן ריאל לשעבר תוקף את הנוכחי: "הוא לא יסתכן, אבל הפסד האליפות יהיה אסון מבחינתו". אלכסיס בספק אצל ברצלונה

ברצלונה חזרה היום (חמישי) לקטלוניה אחרי ההפסד המאכזב 1:0 לצ'לסי בסטמפורד ברידג'. הבלאוגרנה סבלו מחוסר מזל משווע שגרם להחמצות רבות, ביניהן שתיים של אלכסיס סאנצ'ס, שבעט פעם אחת למשקוף ולאחר מכן החטיא מקרוב. סאנצ'ס, שהפך לצ'יליאני הראשון אי פעם שמופיע בחצי גמר ליגת האלופות, אף נפגע לאחר מכן בהתקלות עם ג'ון טרי וכרגע נמצא בספק גדול לקלאסיקו נגד ריאל מדריד ביום שבת (21:00, ספורט 5 ו-HD).

מלבד סאנצ'ס הפגוע, שחקן נוסף שלקח קשה את רצף ההחמצות בלונדון היה ססק פברגאס. הקשר שהגיע מארסנל סובל מבצורת שערים ארוכה שנמשכת כבר יותר מחודשיים, ומי שניסה לרומם את רוחו בטיסת החזרה הוא הנשיא סנדרו רוסל, שגם ניצל את הזמן כדי לשוחח עם המאמן פפ גווארדיולה, אולי באשר להארכת חוזהו במועדון.

מי שהתראיין היום בנוגע למשחק המרתק הוא ברנד שוסטר, ששיחק בברצלונה ובריאל מדריד ואף אימן את הבלאנקוס. "אני לא רואה את מוריניו מנסה לנצח", אמר שוסטר. "הוא לא ייקח סיכונים, הוא מעולם לא עשה זאת במשחקים כאלה. להפסיד את הליגה הפעם יהיה אסון מבחינתו. תיקו יהיה טוב לריאל, ניצחון יעניק להם את האליפות, אבל מוריניו הוא המאמן הראשון בריאל שמעמדו לא תלוי בתוצאות. הייתי שמח לעשות את מה שהוא עושה ולשלוח את העוזר שלי למסיבות העיתונאים במקומי. נוכח יחסי הכוחות הפנימיים במועדון, אני לא חושב שמוריניו יעזוב בקיץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully