וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוזיל וקאקה עשויים לפתוח ביחד באל קלאסיקו

מוריניו שוקל שינוי לאחר שריאל ניצחה ב-10 מ-12 המשחקים שלהם ביחד. אוזיל: "כשאנחנו משחקים ביחד אנחנו לא מפסידים"

אחרי שהפסידו במשחקי חצי הגמר ליגת האלופות הראשונים שלהן, אך השאירו לעצמן סיכויים טובים לקראת הגומלין, ברצלונה וריאל מדריד מתפנות כעת להכנות לאל קלאסיקו ביניהן, שיתקיים ביום שבת בשעה 21:00.

בתקשורת המדרידאית מדווחים הבוקר (חמישי) שזו'זה מוריניו עשוי להפתיע בקאמפ נואו ולפתוח עם מסוט אוזיל וקאקה ביחד בחלק הקדמי של הקישור. הגרמני והברזילאי שיחקו ביחד ב-12 משחקים העונה והמאזן של ריאל באותן תריסר התמודדויות עומד על 10 ניצחונות ושתי תוצאות תיקו. אוזיל אף אמר ל"קיקר" הגרמני ש"אנחנו לא מפסידים כשאני וקאקה משחקים ביחד. במדריד נזכרו היום שהשניים פתחו ב-2:2 נגד ברצלונה בחצי גמר הגביע העונה, משחק בו ריאל הייתה לא פחות טובה מהיריבה. במקרה כזה אנחל די מריה צפוי לרדת לספסל.

מי שכנראה יאבד את מקומו בהרכב הוא פאביו קואנטראו, שפתח במינכן ביום שלישי, אבל איבד את פיליפ לאם באגף בדקה ה-89 ואפשר למגן הגרמני לבשל למריו גומז שער ניצחון. הפורטוגלי שנרכש בקיץ תמורת כ-30 מיליון יורו פתח העונה בכל חמשת המשחקים בהם ריאל הפסידה ובסך הכל ב-11. כרגע נראה שהפעם מרסלו יועדף על פניו.

במוקד יעמדו כרגיל ליאונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו, ולואיז פליפה סקולארי שאימן את האחרון בנבחרת פורטוגל, אמר אתמול: "יש אנשים שלא אוהבים את כריסטיאנו כי הוא שחקן גדול, נראה טוב ועושה הרבה סקס. אנשים מקנאים בו. הדבר היחיד שלא טוב בחיים של רונאלדו הוא מסי. אם לא הוא, רונאלדו היה השחקן הכי טוב בעולם במשך חמש שנים ברציפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully