וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז מה היה לנו במהלך יום הכיפורים?

אנגליה העפילה ליורו אך זועמת על רוני, ארגנטינה מחצה את צ'ילה, פתרון לשביתה ב-NBA לא נראה באופק, והיתה גם הפתעת ענק בבייסבול

כדורגל

* אנגליה הצטרפה אל ספרד, איטליה, גרמניה והולנד והבטיחה את מקומה ביורו 2012, כאשר סיימה ב-2:2 עם מונטנגרו ביום שישי בערב. גם הגרמנים, ההולנדים, הספרדים והפורטוגלים רשמו נצחונות בעוד איטליה וסרביה נפרדו ב-1:1. ביום שלישי ייערך מחזור המוקדמות האחרון, אחריו נקבל 12 מ-16 הנבחרות שיעפילו לטורניר הנכסף בפולין ואוקראינה, ואז תושלם גם תמונת העולות למשחקי הפלייאוף.

* ביום שאחרי ה-2:2, התקשורת האנגלית עוסקת בעיקר בהרחקתו של ווין רוני, שבדקה ה-73, במצב של 1:2 לזכות נבחרת שלוש האריות, בעט בגסות במיודרג דז'ודוביץ' וראה כרטיס אדום ישיר. "זו ההרחקה הכי פאתטית שראיתי בחיים שלי", התרעם שוער נבחרת אנגליה ג'ו הארט. האגנלים העפילו, כאמור, ליורו 2012, אלא שכעת עדיין לא ברור לאיזה עונש הרחקה יזכה כוכב מנצ'סטר יונייטד, שיפסיד לכל הפחות משחק אחד מאליפות אירופה עצמה.

* בעוד שבאירופה מסיימים את משחקי המוקדמות ליורו 2012, בדרום אמריקה כבר החלו להתעמת על הכרטיסים למונדיאל 2014 בברזיל. במשחק המרכזי של מחזור המוקדמות הראשון מחצה ארגנטינה 1:4 את צ'ילה. פרו הפתיעה את פרגוואי 0:2, בעוד אלופת הקופה אמריקה אורגוואי גברה על בוליביה 2:4.

* זוכרים את הימים ההם, ממש לא מזמן, שכולנו זלזלנו בנבחרת יוון? ובכן, הנבחרת של פרננדו סנטוס השיגה ניצחון 0:2 ענק על קרואטיה, ועשתה צעד גדול אל עבר המקום הראשון בבית של נבחרת ישראל. לנו לא נותר אלא לקנא.

כדורסל

* לרוע המזל, גם ב-24 השעות האחרונות לא נרשמה התקדמות של ממש בין ארגון השחקנים ב-NBA ונציגי הליגה, וכעת נדמה כאילו השביתה עדיין לא קרובה יותר להגיע לסיומה. כרגע, גם הפגישה הגורלית שהיתה אמורה להיערך ביום שני הקרוב נמצאת בספק מסוים.

* הפועל ירושלים נמצאת בקבוצת הדירוג השניה לקראת הגרלת היורוקאפ. לא מעט קבוצות מסקרנות נמצאות בין 32 המשתתפות, ונדמה כאילו המשימה של עודד קטש ושחקניו מעבר לים העונה שוב לא תהיה פשוטה.

* דירק נוביצקי הכחיש את השמועות על מעבר אפשרי לריאל מדריד. "עדיין לא דיברתי עם אף אחד", אמר כוכב דאלאס לרשת ESPN. "אני עדיין מקווה שהשביתה תיגמר בקרוב".

* הליגה הספרדית יוצאת הערב לדרך במפגש בין קאחה לבוראל וקאחסול.

טניס

בטורניר טוקיו המרתק דילגו שני המדורגים הראשונים לגמר, לאחר שהכניעו את המדורגים 3 ו-4. רפאל נדאל נאלץ לעבוד די קשה מול מארדי פיש עד שניצח 5:7, 1:6, בעוד אנדי מארי הרשים עד מאוד מול דויד פרר, כאשר טאטא את הספרדי הוותיק עם 2:6, 3:6 משכנע למדי בתום שעה ו-21 דקות בלבד.

גם בטורניר הנערך בביג'ינג נקבעו משחקי הגמר. אצל הגברים גבר תומאס ברדיך (3 בטורניר) 4:6, 6:4, 1:6 על המדורג ראשון ג'ו ווילפרד צונגה, וישחק על התואר מול מרין סיליץ', שהכניע בדרבי קרואטי את איבן ליוביצ'יץ' 4:6, 3:6. בגמר טורניר הנשים ייפגשו אנסטסטיה רדוואנסקה, שגברה על פלביה פנטה 2:6, 4:6, ואנדראה פטקוביץ', שנזקקה לשעה בלבד כדי להדיח את מוניקה ניקולסקו הרומניה אחרי 2:6, 0:6 קליל.

ענפים נוספים

* אל דייויס, הבעלים האגדי של קבוצת אוקלנד ריידרס מליגת ה-NFL, מת בגיל 82. דייויס החל את דרכו בליגת הפוטבול האמריקאית לפני לא פחות מ-60 שנה, אז כעוזר מאמן של בולטימור. ב-1992 הוצג בהיכל התהילה.

* הפתעה גדולה נרשמה הלילה בפלייאוף הבייסבול, כאשר סנט לואיס גברה על פילדלפיה 0:1 בתום קרב מגישים אדיר, סגרה את הסדרה על 2:3 ענק ותפגוש ב-NLCS את מילווקי, שגברה על אריזונה 2:3 במשחק החמישי וניצחה את הסדרה כולה באותה תוצאה.

* צרפת עלתה לחצי גמר אליפות העולם בראגבי, לאחר שגברה על אנגליה 12:19. בקרב על הכרטיס לגמר יפגשו הטריקולור את ווילס, יצאה מהדרבי הבריטי עם ידה על העליונה הודות ל-10:22 על אירלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully