וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאביו קאפלו: "ווין רוני עשה טעות מטופשת"

מנג'ר נבחרת אנגליה מתוסכל מהכוכב, שהורחק מול מונטנגרו ויחמיץ לפחות משחק אחד מיורו 2012: "אי אפשר להגן עליו"

בנבחרת אנגליה לא ממש יודעים האם לשמוח או לבכות הערב (שבת). מצד אחד, נבחרתו של פאביו קאפלו הבטיחה את השתתפותה ביורו 2012, לאחר שסיימה אמש ב-2:2 עם נבחרת מונטנגרו. מצד שני, האירוע המרכזי במשחק הגיע בדקה ה-73, כאשר ווין רוני בעט בפראות במיודראג דז'ודוביץ' וראה כרטיס אדום ישיר במשחק האחרון של האנגלים במסגרת המוקדמות. המשמעות: עוד לפני קביעת עונש ההרחקה, כוכב מנצ'סטר יונייטד יחמיץ לפחות משחק אחד באליפות אירופה שתתקיים בפולין ואוקראינה בקיץ הבא.

"אי אפשר להגן עליו, זה כרטיס אדום ברור", הודה קאפלו. "הוא עושה טעות מטופשת והתנצל. ניאלץ למצוא פיתרון למשחק הראשון של היורו ונשחק בלעדיו. הוא שחקן מאוד חשוב ששיחק כבר הרבה משחקים, יש לו נסיון, אבל הוא פשוט טעה. זה יהיה שיעור טוב עבורו. אני לא יכול להיכנס לראשו של ווין כשהוא משחק, אי אפשר לצפות את התגובות של השחקנים על כר הדשא".

מנג'ר טוטנהאם הארי רדנאפ התייחס לתקרית בטור שכתב לעיתון 'הסאן' ובו הדגיש בין היתר: "אני פשוט לא יכול להיכנס לראש של רוני. מה שהוא עשה זה פשוט דפוק. אני מאמין שהוא יקבל הרחקה של שני משחקים, וזו מכה אדירה לאנגליה. הוא פשוט לא יכול להמשיך לעשות דברים כאלה, וזה מאוד, מאוד מאכזב".

מי שעמד לצידו של רוני הוא שוער הנבחרת האנגלית, ג'ו הארט, שטען כי ההחלטה של השופט וולפגנג שטארק היתה שגויה בלשון המעטה. "זו ההרחקה הכי פתטית שראיתי בחיי", התרעם שוער מנצ'סטר סיטי. "ראיתי את זה. זו לא באמת היתה בעיטה. כואב לי על ווין, כי עשר דקות אחר כך דני וולבק קיבל מכה חזקה ללסת שכמעט הורידה לו את הראש, אבל השופט לא עשה שום דבר".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully