וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם בראגבי: צרפת גברה 12:19 על אנגליה

הטריקולור, עם משחק הגנה נפלא, ניצחו את דרבי התעלה ועלו לחצי הגמר, שם יפגשו את ווילס, שניצחה 10:22 את אירלנד

בשתי אליפויות העולם הקודמות, אנגליה הדיחה את צרפת בשבלי הנוק אאוט והמשיכה עד לגמר. הבוקר (שבת), הדרבי של התעלה הלך לכיוון השני, כשנבחרת הטריקולור יצאה עם ניצחון יוקרתי ומלא אופי, 12:19, שהעלה אותה לחצי הגמר.

המחצית הראשונה התנהלה במעמד צד אחד בלבד. הצרפתים יצאו לכר הדשא באצטדיון אדן פארק ושטפו את המגרש. שני פנדלים מוצלחים של דימיטרי יאשווילי העלו אותם ליתרון 0:6 ועד המחצית הוסיפו וינסנט קלרק ומקסים מדאר שני טריים נהדרים, שקבעו 0:16 בהפסקה. אנגליה נראתה חסרת אונים ומבולבלת והרבתה לבצע עבירות.

המגמה נמשכה גם במחצית השנייה, כשלמרות טריי מצמק של בן פודן, נבחרת הורד האדום לא הפסיקה לאבד כדורים בסמוך לשער היריבה. הצרפתים התעייפו מאוד, אבל דרופ גול של פרנסואה טרין-דו נתן להם את מרווח הביטחון לו היו זקוקים, כשהכוכב הגדול עימנול ארינאודורק מחזיק את ההגנה ולא מותיר לאנגלים סיכוי לקאמבק.

טריי של מארק קואטו, שלוש דקות לסיום, עוד נתן לאנגלים תקווה אחרונה, אבל צרפת שמרה על הכדור עד לסיום והשיגה את הניצחון הגדול והכרטיס לשלב הבא. אנגליה מסיימת טורניר מאכזב, בו לא הציגה את יכולתה הרגילה וזו הפעם הראשונה מאז 1999 שהיא לא מגיעה לגמר.

המשחק שפתח את שלב רבע הגמר הפגיש לדרבי קלטי סוער את ווילס ואירלנד. האירים הרשימו בשלב המוקדם, כשסיימו לפני אוסטרליה, אבל זה לא עזר להם הפעם, מול נבחרת וולשית עקשנית, שניצחה 10:22, לאחר משחק הפכפך. שיין וויליאמס נזקק לשתיים וחצי דקות בלבד על מנת לפרוץ את ההגנה האירית ולהשיג יתרון 0:7. עד ההפסקה כל נבחרת השיגה שלוש נקודות בזכות פנדל מוצלח ומיד בפתיחת המחצית השנייה היה זה קית' ארלס שהשיג טריי והשווה את המשחק.

הוולשים לא נשברו ורבע שעה גדולה שלהם, בה כבשו מייק פיליפס וג'ונתן דייויס צמד טריים, סידרה להם את הניצחון. הוולשים חוזרים לחצי הגמר לראשונה מזה 34 שנים והיא מעולם לא הייתה בגמר, אירלנד ממשיכה במסורת שלה וזו הפעם השישית מתוך שבע הופעות בגביע העולם, שהיא עפה ברבע הגמר.

ראגבי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully