וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: סנט לואיס ומילווקי ב-NLCS

8.10.2011 / 17:52

סנט לואיס עלתה לפלייאוף בזכות פילדלפיה והדיחה אותה ממנו, עם 0:1 ענק במשחק החמישי. תפגוש את מילווקי ב-NLCS

פילדלפיה - סנט לואיס 1:0 (סנט לואיס מנצחת 2:3 בסדרה)

וואו, איזו הפתעה. בפילדלפיה בנו רוטציית חלומות עם כוונה ברורה לזכות באליפות. סנט לואיס הגיעה לפלייאוף בנס, בזכות קאמבק גדול, כשגם פילדלפיה מסייעת לה עם ניצחון על אטלנטה במשחק האחרון של העונה הסדירה. הלילה (בין שישי לשבת) הקרדינלס לא התחשבו בשאיפות של הפיליז, הגיעו לסיטיזנס בנק פארק ויצאו עם ניצחון גדול בסיומו של אחד מקרבות המגישים האיכותיים ביותר שנראו בשנים האחרונות.

רוי האלידיי התייצב על הגבעה בצד המארח, חברו הטוב מימי טורונטו בלו ג'ייז, כריס קרפנטר, התמודד מולו. הדוקטור לא נכנס טוב למשחק וספג טריפל מהחובט הראשון מולו התייצב, רפאל פורקל ומיד אחר כך דאבל מסקיפ שומאכר, שהכניס את פורקל הביתה למה שהתברר כריצה המנצחת. מאותו רגע ואילך, שני המגישים כמעט ולא היו נגיעים.

קרפנטר סחב את הקרדינלס על הגב וסגר משחק מדהים של תשעה אינינגים, בהם הרשה שלוש חבטות בלבד ואפס הולכות. האלידיי הרשים גם הוא, עם שמונה אינינגים, שבעה סטרייקאאוטים וריצת חובה אחת, מכרעת. הקרדינלס הפתיעו את כולם וכעת ייאבקו מול מילווקי על הכרטיס לוורלד סירייס.

מילווקי - אריזונה 2:3 (מילווקי מנצחת 2:3 בסדרה)

הלילה נפתח עם דרמה גדולה, בסיומה הברו-קרו מוצאים את עצמם בגמר ה-NL לראשונה משנת 1982. יובאני גאייארדו המארח ואיאן קנדי האורח ניהלו ביניהם קרב מרשים והוחלפו אחרי שישה אינינגים, כשהברוורס ביתרון 1:2. ג'סטין אפטון עוד העלה את אריזונה ליתרון עם הומראן באינינג השלישי, אבל חבטת הקרבה של ג'רי הריסון על בסיסים מלאים וסינגל של יונייסקי בטנקורט שהכניס את ריאן ברון הביתה הפכו את התוצאה.

ג'ון אקספורד נכנס לשמור בתחילת האינינג התשיעי, אבל לא עמד במשימה ובאנט של וילי בלומקויסט השווה ושלח את המשחק לאקסטרה אינינגס. אקספורד המשיך להגיש ולבסוף גם זכה בניצחון, כשסינגל של נייג'ל מורגן שלח את קרלוס גומס לבסיס הבית ואת הברוורס לסיבוב הבא. ג'יי. ג'יי. פוץ רשם את ההפסד.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully