וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדן פארמר: "אני רוצה להיות המנהיג של מכבי ת"א"

הרכז החדש של האלופה נרגש לקראת בואו מה-NBA: "מחכה ללמוד מהחוויה הזאת. שמעתי על דיוויד בלאט דברים מצוינים"

אין ספק כי החתמתו המרעישה של ג'ורדן פארמר במכבי תל אביב היתה החדשה המרתקת ביותר בכדורסל הישראלי בשבועות האחרונים. הגארד היהודי שלקח אליפות בלוס אנג'לס לייקרס ורשם ממוצעים מרשימים במדי ניו ג'רזי בעונה החולפת, יתחיל את 2011/12 במדים הצהובים של הדאבליסטית הישראלית, וישחק בשורותיה עד שתסתיים השביתה ב-NBA.

הערב (שני), העניק פארמר ראיון לאתר 'יורובאסקט', ובו נשמע נרגש לגבי הצעד הבא בקריירה. "הלכתי למשחקי כדורסל וכדורגל של מכבי כשהייתי ילד עם אבי החורג, ככה שאני יודע מה האוהדים מצפים מהשחקנים. ישראל היא מדינה יפהפיה, אני יודע שהאוהדים מאוד נרגשים ואני כבר מחכה סופסוף להיות חלק מזה", אמר הרכז.

לשאלה מדוע החליט לנדוד אל מעבר לים, ענה פארמר: "האפשרות של לגור מחוץ לבית ולפגוש אנשים חדשים, היא שגרמה להחלטה שלי, ביחד עם ההרפתקה המקצועית במכבי. אני רוצה גם לשחק סגנון אחר של כדורסל, להיות קולני, לעזור לחברים שלי לקבוצה להשתפר וללמוד מכל החוויה הזאת".

אז מה יהיה תפקידו של פארמר בקבוצה, בהתחשב בעובדה שבכל רגע הוא עשוי לשוב ל-NBA? הגארד היהודי מעדיף לא לחשוב על כך. "אני מבין את המצב המסובך, אבל אני פשוט רוצה לבוא, לשחק את המשחק שלי ולעשות מה שהמאמן מבקש", אמר פארמר. "אני מרגיש נוח בתפקיד המנהיג, זה מגיע לי באופן טבעי וזה תפקיד שאני רוצה בכל סיטואציה בה אני נמצא. ההשקעה, המחויבות וההרגשה הכללית סביב המועדון והחבר'ה בחדר ההלבשה אמורים לעשות את ההבדל בין ניצחונות והפסדים".

לבסוף, הרכז שכבר הספיק לעבוד תחת פיל ג'קסון בלייקרס, סיפר על שיחת הטלפון שקיים עם מאמנו החדש דיוויד בלאט. "שמעתי עליו דברים מצוינים ואני כבר מחכה לעבוד איתו. הבנתי שהוא מאמן חכם ששולט בקצב של המשחק, אבל נותן לשחקנים שלו לשחק את הסגנון שלהם. ההצלחה שלו מדברת בעד עצמה".

עוד באותו נושא:

בלאט: "החתמת פארמר - מיוחדת במינה"

הכירו את ג'ורדן פארמר

איך ישתלב הרכז החדש במכבי ת"א?

ההיסטוריה של מכבי ת"א עם שחקני NBA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully