וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדן פארמר חתם במכבי תל אביב

3.8.2011 / 20:21

ההחתמה של העונה: רכז הנטס שמצטרף לאלופה, ויוכל להשתחרר במידה והשביתה ב-NBA תסתיים: "נרגש מאוד"

בצל השביתה ב-NBA, הגיעה הערב (רביעי) העסקה הגדולה של הקיץ בכדורסל הישראלי, כשג'ורדן פארמר חתם במכבי תל אביב. כזכור, השביתה המתחוללת ב-NBA היא הסיבה ששחקנים כמו פארמר מחפשים עתה מקום אחר לשחק בו, ובמכבי קיים רצון גדול לצרף את השחקן, שלא יהיה על תקן של זר בגלל העובדה כי הוא יהודי. עתה מתברר כי הגיעו שני הצדדים לסיכום, מה שיהפוך את הצהובים למאיימים במיוחד עם החיזוק מהליגה הטובה בעולם.

"אני נרגש מאוד לשחק בתל אביב", אמר פארמר לאחר ההחתמה. "הייתי בעיר כילד, ואבי החורג מתל אביב, כך שזה מרגש". דייויד פדרמן אמר הערב לוואלה! ספורט: "אנחנו מדברים עם השחקן הרבה זמן ואנחנו מביאים אותו למכבי. כמובן שמדובר בשחקן מצוין". גורם במכבי תל אביב אמר הערב: "הוא יגיע לתקופת השביתה ולא לעונה שלמה". בכך, מצטרף הרכז היהודי המוכשר לג'ון שייר, שון ג'יימס, יוגב אוחיון, ודווין סמית' שכבר הצטרפו למועדון.

פארמר (25, 1.88), שיחק שנתיים באוניברסיטת UCLA, ונבחר בדראפט על ידי לוס אנג'לס לייקרס במדיה שיחק ארבע עונות וזכה עימה בשתי אליפויות. עונת השיא שלו בלייקרס היתה ב-2007/8 אז רשם ממוצעים של 9.1 נקודות ו-2.7 ריבאונדים. ב-2010 הועבר פארמר לניו ג'רזי נטס, שם רשם עונה אישית טובה, כשקלע 9.6 נקודות, מסר 5 אסיסטים והוריד 2.4 ריבאונדים בממוצע למשחק.

על פי מכבי תל אביב, מדובר ביוזמה מצידו של השחקן עצמו, שפנה לראשי המועדון וביקש לשחק בקבוצת הדגל של הכדורסל הישראלי. פארמר הוא יהודי המחובר מאוד לישראל, ולאחר שהביע את רצונו לשחק בקבוצה, שוחח פארמר פעמים רבות עם המאמן, דיויד בלאט, שהתרשם מאוד מרצונו העז של השחקן להופיע מול קהל ישראלי.

אגב, אם אכן השביתה ב-NBA לא תסתיים, הרי שצפוי לפארמר מפגש מרגש ומסקרן במדי מכבי תל אביב מול אפס איסטנבול ביורוליג, כשיפגוש את חברו לניו ג'רזי סאשה וויאצ'יץ', המשחק בטורקיה. השניים שיחקו יחדיו גם בלייקרס, מצאו את עצמם ביחד בנטס, ואולי בקרוב אף בתל אביב ובאיסטנבול.

בימים האחרונים עלה שמו של פארמר כמועמד גם למכבי חיפה, וג'ף רוזן כבר הצהיר כי קבוצתו קרובה לסיכום עם הרכז היהודי, אך כאמור עתה נראה שמכבי תל אביב תהיה זו שתהינה משירותיו. ממכבי חיפה העדיפו שלא להגיב לידיעה.

לידיעה הראשונית על מועמדותו של פארמר למכבי ת"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully