וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: דווין סמית' חתם לשנתיים

23.6.2011 / 19:05

האמריקאי (28) יהיה הרכש הרביעי של הצהובים אחרי שייר, שון ג'יימס והלפרין. בלאט: "שחקן חכם עם אופי, בגרות ונסיון"

הגארד/פורוורד האמריקאי דווין סמית' חתם הערב (חמישי) באופן רשמי במכבי תל אביב לשנתיים והוא הרכש הרביעי של הקבוצה בקיץ הנוכחי, לאחר צירופם של ג'ון שייר, שון ג'יימס ויותם הלפרין. מדובר בסמול פורוורד מגוון שאמור למלא את הנעליים אותם הותיר צ'אק אידסון. לשם השוואה, בעוד שאידסון ירוויח בברצלונה כ-2 מיליון יורו לעונה, סמית' אמור לקבל כ-350 אלף דולר לעונה מהצהובים.

"בעקבות העזיבה של צ'אק אידסון, שהיה שחקן משמעותי שלנו, היינו חייבים לפעול בצורה מהירה וחכמה, ועשינו זאת עם ההחתמה של דווין סמית'", אמר בלאט. "סמית' הוא שחקן עם חוכמת משחק, בגרות, ואופי נהדר. יש לו המון ניסיון באירופה, קליעה מצוינת גם מחצי מרחק וגם מחוץ לקשת, והוא ייתן לנו גם משחק עם הגב לסל ויעזור לנו גם בריבאונד. אין לי ספק שהוא ישתלב בקבוצה שלנו בצורה מהירה וחלקה, בזכות המשחק האינטליגנטי שלו והאופי הנהדר".

סמית בן ה-28 (1.98 מ') רשם אשתקד ממוצעים של 14.8 נקודות למשחק ו-5 ריבאונדים למשחק במדי בנטון טרוויזו בליגה האיטלקית, בעוד ביורוקאפ קפצו ממוצעיו ל-15.8 נקודות ו-5 ריבאונדים ב-31 דקות משחק, מה שעזר לו להיכלל בחמישיית העונה של המפעל. במכללות שיחק במכללת וירג'יניה, ואת עונתו האחרונה בקולג'ים (2004/05) סיים עם מספרים נאים של 16.5 נקודות (45% ל-2) ו-6 ריבאונדים למשחק.

את הקריירה המקצעונית שלו החל בברואסה הספרדית, במדיה העביר את עונות 2005/06 ו-2006/07. בעונה שלאחר מכן עבר לאבלינו וזכה איתה בגביע האיטלקי, תוך שהוא מוסיף לעצמו את תואר ה-MVP של מפעל הגביע ומעמיד מספרים מרשימים של 18 נקודות למשחק. ב-2008/09 שיחק בפנרבחצ'ה/אולקר (10.9 נקודות למשחק), ואז עבר לפנאליניוס היוונים (13.5 נקודות).

בנושא אחר: במכבי תל אביב הופתעו מאוד מבקשתו של אבי אבן שלא להמשיך כעוזר מאמן. ראשי הקבוצה והצוות המקצועי אינם מעוניינים שיעזוב את המערכת ושוקלים להציע לו את תפקיד הסקאוט במועדון. עקב בקשתו של אבן להשתחרר מתפקידו ישקלו בשורות האלופה את הרחבת פעילותו של דרק שארפ כעוזר מאמן כבר בעונה הבאה. ההנהלה תדון בנושאים אלו בישיבה שתתקיים בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully