וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: עוזר המאמן אבי אבן עשוי לעזוב

22.6.2011 / 17:24

דיוויד בלאט יחפש אחר מועמדים לתפקיד. הקבוצה העבירה טיוטת חוזה לסמית, גם שמו של יאקה לאקוביץ' עלה

בזמן שבמכבי תל אביב ממשיכים לחפש אחר מועמדים לקבוצה, נודע הערב (רביעי) כי ככל הנראה עוזר המאמן, אבי אבן לא ימשיך בתפקידו בעונה הבאה. כרגע לא ברורה סיבת עזיבתו של עוזר המאמן, ומאמן הקבוצה, דיוויד בלאט, כבר החל לחפש מועמדים שיחליפו את אבן בתפקיד. אבן עצמו סירב להגיב לידיעה. אבן אימן בעבר במחלקות הנוער בהרצליה, ובעונת 2005/06 היה עוזרו של יעקוב ג'ינו בבני השרון. בקיץ 2006 עבר לנוער של מכבי תל אביב וכמאמן הקבוצה הוביל אותה שנתיים רצופות לזכייה בדאבל. במהלך עונת 2007/08 עבד אבן לצידו של גיא גודס כעוזרו של צביקה שרף בקבוצה הבוגרת ומאז שימש בתפקיד עוזר המאמן.

בתוך כך, מכבי תל אביב העבירה טיוטת חוזה לדווין סמית שמנהל משא ומתן אינטנסיבי עם הקבוצה. מאמן הקבוצה, דיוויד בלאט עדיין לא החליט סופית שהוא מעוניין בשירותי השחקן, אך בעקבות ההתקדמות במשא ומתן גוברים הסיכויים שהשחקן יצטרף לקבוצה בתוך 48 שעות. ממכבי תל אביב נמסר בתגובה: "לא רק שדיוויד בלאט לא מתלבט לגבי דווין סמית, זהו השחקן הראשון והיחיד שהמאמן רצה בתפקיד הזה". סמית בן ה-28 (1.98 מ') רשם אשתקד בליגה האיטלקית ממוצע של 14.8 נקודות למשחק ו-5 ריבאונדים למשחק, כשביורוקאפ עמדו מספריו על 15.8 נקודות ו-5 ריבאונדים ב-31 דקות משחק.

במקביל, מקיימת מכבי מגעים עם כמה שחקנים במקביל, למרות שסמית כנראה יחתום. אחד היעדים שסימן דיוויד בלאט הוא מאט וולש (29, 1.99 מ'). וולש הוא שוטינג גארד ששיחק בעונה החולפת בליגה הצרפתית במדי וילרבאן, ומוכר היטב לבלאט, שצירף אותו כשאימן את אריס סלוניקי. השחקן אף היה מועמד למכבי תל אביב גם בעונה שעברה. וולש הוא בוגר מכללת פלורידה, כשבעונה האחרונה הוא העמיד בשורות הקבוצה הצרפתית ממוצעים של 17.7 נקודות ו-6 אסיסטים ב-36 דקות משחק ביורוקאפ ובליגה הצרפתית הציג ממוצעים של 14 נקודות, 4.9 אסיסטים ו-2 חטיפות ב-31 דקות. וולש שיחק בעבר בין היתר בליגה הספרדית במדי מנרסה, בשרלרואה הבלגית ובלובליאנה. ממכבי תל אביב נמסר: "שמו של מאט וולש כלל לא עלה. הפרסומים האלה שקריים ולא אחראיים".

במקביל, גם קלווין ריברס נמצא במגעים עם הצהובים ומנהל משא ומתן. כידוע, בקבוצה מעוניינים לצרף שני שחקנים במקומם של צ'אק אידסון ודורון פרקינס שעזבו. אחד השמות שעלו, על פי דיווחים באתרים באירופה, הוא שמו של יאקה לאקוביץ', הרכז ששיחק בעונה האחרונה בברצלונה.

דרק שארפ יחתום, ירוויח 175 אלף דולר נטו

אחרי שמרבית תמונת הסגל של מכבי תל אביב הושלמה עם הצטרפותם של שון ג'יימס, שהגיע מבני השרון, ג'ון שייר, שהצטרף ויותם הלפרין שחוזר אחרי שבשנתיים האחרונות שיחק באולימפיאקוס, הצהובים עוברים להתעסק באופן אינטנסיבי יותר בסוגיית דרק שארפ. על פי המסתמן, שארפ ימשיך לשחק גם בעונה הקרובה, מה שיעכב את פרישתו של השחקן הוותיק, שיחגוג באוקטובר הבא 40, לפחות בשנה נוספת.

לכל אורך הדרך ביקש שארפ להמשיך ולהיות חלק מסגל הקבוצה, אך למרות זאת בשבועות האחרונים עלתה האפשרות ששארפ יתפקד כעוזר המאמן השני במועדון. כעת כאמור מתגבשת פשרה שלפיה שארפ ימשיך להיות חלק מסגל סגנית אלופת אירופה, אך ישמש במקביל כאחראי על הקשרים של הקבוצה ועל הכשרתם של השחקנים הצעירים וכמאמן, ולא ייסע לחלק ממשחקי הקבוצה בליגה האדריאטית. בקיץ הבא תישקל האפשרות לשלבו באופן משמעותי יותר בצוות המקצועי.

לאחר החתימה, שארפ ייכנס לעונתו ה-16 במכבי תל אביב אחרי שהגיע אליה ב-1996. במהלך העונה ביורוליג זכה שארפ לשחק 21 דקות בסך הכל ביורוליג, שבהן קלע תשע נקודות, אבל בליגה הוא נכח יותר על הפרקט ושיחק 5.6 דקות בממוצע למשחק שבהן קלע 1.8 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully