וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: הלפרין ישחק בקבוצה ב-3 העונות הקרובות

20.6.2011 / 19:37

הגארד יחזור לקבוצה אחרי שלוש שנים באולימפיאקוס, ירוויח כ-470 אלף דולר בעונה הראשונה. מאט וולש מועמד להצטרף

המגעים בין מכבי תל אביב לגארד הישראלי של אולימפיאקוס יותם הלפרין נשאו פרי, ובהודעה רשמית שיצאה מטעם הקבוצה, נמסר שהשחקן ישחק בקבוצה בשלוש העונות הקרובות. לוואלה! ספורט נודע שהשחקן צפוי להרוויח סכום של 470 אלף דולר בעונה הראשונה, ושכרו ישודרג בשנתיים שלאחר מכן.

ההבנות הושגו אחרי פגישה של אחד מבעלי מכבי תל אביב, דייויד פדרמן עם סוכנו של השחקן אריק קריין. בתחילת המו"מ דרש הלפרין 800 אלף דולר, כשהקבוצה הציעה לו 400 אלף דולר. בפגישה שנערכה בין ביום שבת בין פדרמן להלפרין נרשמה התקדמות משמעותית כשנציגיו של הלפרין דרשו כ-600 אלף דולר. כזכור, מכבי ת"א כבר החתימה לעונה הבאה את ג'ון שייר ואת שון ג'יימס.

המאמן דיויד בלאט אמר היום: "החתמה מאוד משמחת ומשמעותית. אחת המטרות העיקריות שלנו בקיץ היתה להחזיר את יותם, גם בגלל הכדורסל שלו וגם בגלל האופי הנהדר. זהו המשך ישיר למגמה שלנו להחתים שחקנים ישראליים ושחקני בית. עבורי זו גם סגירת מעגל, כי אני הייתי המאמן שאצלו יותם שיחק בפעם הראשונה בקבוצה הבוגרת של מכבי ת"א. עד היום אני זוכר דרבי מול הפועל ת"א שיותם עלה כילד והצטיין. הלפרין מביא המון כבוד לכדורסל הישראלי, הן כשחקן מוביל בנבחרת ישראל והן כשחקן בולט ברמת הכדורסל הכי גבוהה באירופה. היתה לו קדנציה מאוד יפה ביוון, ועכשיו הוא חוזר הביתה. גם את יותם, כמו את כל הישראלים המצטיינים שלנו, הבאנו בעיסקה לשנים רבות, כי זו הדרך שלנו במכבי ת"א לבנות קבוצה חזקה ויציבה".

כזכור, אנשי מכבי תל אביב הציבו את הלפרין כאחת המטרות החשובות ביותר שלהם לקראת העונה הבאה, וכך, חוץ מפדרמן שמפעיל את מאמציו מזה זמן מה, שוחח איתו גם המאמן דיוויד בלאט, והכל כדי להביא את הלפרין, ששיחק בעבר בקבוצה בשתי קדנציות שונות, ללבוש את המדים הצהובים אחרי שלוש שנים, בשלישית.

משחק הבכורה של הלפרין בן ה-27 במכבי תל אביב היה באוקטובר 2001, לפני כמעט 10 שנים. הלפרין שיחק בקבוצה עד שנת 2005, אז עבר לעונה אחת לאולימפיה לובליאנה. עונה לאחר מכן שיחק הלפרין שתי עונות נוספות בשורות הצהובים, ואחר כך עבר לאולימפיאקוס לשלוש שנים.

בעונה האחרונה ביוון, השתתף הלפרין ב-13 משחקים במסגרת היורוליג, בהם רשם ממוצעים של 4.5 נקודות, 1.9 ריבאונדים ו-1.3 אסיסטים ב- 14 דקות משחק. בליגה היוונית שותף הלפרין ב-29 משחקים, בהם שיחק 20 דקות בממוצע, והממוצעים שלו עמדו על 8.2 נקודות, 1.7 ריבואנדים ו-1.9 אסיסטים. הלפרין זכה בשני תארי יורוליג, ב-2004 ו-2005 כששיחק במדי מכבי תל אביב, ב-5 אליפויות ישראל וב-4 גביעי מדינה. כמו כן, בעונתו היחידה בסלובניה, זכה הלפרין באליפות ובגביע.

בקבוצה ממשיכים לבדוק את מועמדותם של איברהים גא'בר, ששיחק בעונה החולפת במילאנו, ארון ג'קסון מבילבאו והגארד האמריקאי ארל רולנד. מועמדים נוספים: ג'רמי ריצ'רדסון, ראוול מארשל, קלווין ריברס , קובי קארל.

מאט וולש מועמד למכבי תל אביב

לאחר החתמתם של יותם הלפרין וג'ון שייר, ל"וואלה! ספורט נודע כי גם מאט וולש מועמד למכבי תל אביב. וולש (בן 29, 1.99 מ'), שיחק בעונה החולפת בליגה הצרפתית במדי וילרבאן, ומוכר היטב לדיוויד בלאט, שצירף אותו כשאימן את אריס סלוניקי. השחקן אף היה מועמד למכבי תל אביב בעונה שעברה.

וולש, בוגר מכללת פלורידה, שיחק בעונה החולפת במדי וילרבאן הצרפתית, שם העמיד ממוצעים של 17.7 נק' ו-6 אס' ב-36 דקות משחק ביורקאפ ובליגה הצרפתית הציג ממוצעים של 14 נק', 4.9 אס' ו-2 חט' ב-31 דקות. וולש שיחק בעבר בין היתר בליגה הספרדית במדי מנרסה, בשרלרואה הבלגית ובאולימפיה לובליאנה.

במקביל, גם קלווין ריברס נמצא חזק על כוונת הצהובים ואם המשא ומתן בין הצדדים יצלח, לא מן הנמנע שהשחקן יגיע לנוקיה. בקבוצה מעוניינים לצרף שני שחקנים במקומם של צ'אק אידסון ודורון פרקינס, המאוכזב מההצעה הכספית הנמוכה שקיבל מהקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully