וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב במגעים עם ג'ורדן פארמר

2.8.2011 / 11:46

הצהובים לא רצו להחתים שחקן NBA מחשש שיעזוב באמצע העונה, אבל עבור פארמר, מתאזרח בפוטנציה, האלופה תתפשר

מכבי תל אביב נמצאת במגעים עם הגארד היהודי ג'ורדן פארמר, שחקנה של ניו ג'רזי נטס, במטרה לצרפו לעונה הקרובה. פארמר עצמו אמר לפני מספר שבועות ש"אשקול לשחק בישראל", וזאת אם אכן תצא לפועל השביתה ב-NBA.

במכבי אמנם מדגישים כי אם אכן יצרפו שחקן בעקבות השביתה ב-NBA, זה יהיה בתנאי שישחק בקבוצה למשך כל העונה, אולם בשל העובדה שפארמר היהודי צפוי לקבל אזרחות ישראלית, אם המגעים בין הצדדים יבשילו, ייתכן שמכבי תסכים לחרוג מהמדיניות שהתוו ולהסכים להביאו גם לתקופה קצרה של מספר חודשים בלבד.

פארמר (25, 188), שעל מועמדותו פורסם הבוקר ב'ישראל היום', שיחק שנתיים באוניברסיטת UCLA, נבחר בדראפט על ידי לוס אנג'לס לייקרס ושיחק בה ארבע שנים כרכז מחליף. בקיץ שעבר הוא עבר לניו ג'רזי נטס.

שחקן נוסף עימו עדיין מתקיימים מגעים הוא וויל ביינום, אולם במכבי הבהירו לשחקן כי אם יגיע לשחק בישראל יהיה זה לעונה שלמה ולא למספר חודשים. בשבועות האחרונים הואצו המגעים בין הצדדים, כשראשי מכבי והשחקן צפויים להיפגש כשהשחקן ישהה בישראל בשבוע הבא במסגרת מחנה קיץ.

שם נוסף שעלה בקבוצה לאחרונה הוא דייויד לוגאן מקאחה לבורל, אולם לשחקן חוזה לעונה הבאה במדי הקבוצה הספרדית ולא ברור אם המגעים הראשוניים יבשילו לידי חתימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully