וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויל ביינום במשא ומתן עם מכבי תל אביב

27.7.2011 / 16:24

הגארד, ששיחק בעבר בקבוצה, עשוי לחזור לישראל במידה שיסכים לחתום לעונה שלמה. שיחות ראשונות כבר התקיימו

מכבי תל אביב מעוניינת לצרף לסגל גארד זר, ולוואלה! ספורט נודע כי וויל ביינום ששיחק בעבר בקבוצה נמצא במו"מ. התנאי של מכבי תל אביב לשחקן הוא שהשחקן יחתום לעונה שלמה ולא למספר חודשים (במידה ותסתיים השביתה ב-NBA). בשבועיים האחרונים הואצו המגעים בין הצדדים וייתכן שהשחקן, שאמור להגיע לישראל למחנה קיץ בשבוע הבא, אכן יחתום בקבוצה.

ביינום שיחק עבור הצהובים בעונות 2006/7 ו-2007/8, כאשר במהלך העונה השניה שלו במדים הצהובים גילה שיפור גדול ואף סייע לקבוצה להעפיל לגמר היורוליג. אוהדי מכבי תל אביב לא ממש ידעו כיצד להתייחס לגארד האתלטי, שהירבה לייצר מהלכים מדהימים לצד איבודי כדור רבים. בשלהי עונתו השניה בישראל היה מעורב בתאונת פגע וברח, ולא פעם הזכיר את התמיכה והגב שקיבל מיו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי במהלך הפרשה.

בקיץ 2008 הגשים הקומבו גארד האתלטי את חלומו הגדול כשעבר ל-NBA, ובילה את שלוש העונות האחרונות בדטרויט. לאט לאט הפך ביינום לשחקן רוטציה לגיטימי בשורות הפיסטונס, כשעונתו הטובה ביותר היתה 2009/10, עם מספרים של 10 נקודות ו-4.5 אסיסטים למשחק. במרץ 2010 נכנס הגארד להיסטוריה של המועדון, כשמסר לא פחות מ-20 אסיסטים בניצחון על וושינגטון.

סוכנו של וויל ביינום כבר דיבר על רצונו לחזור למכבי

יוגב אוחיון כבר מחכה לביינום במכבי

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully