וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: יוגב אוחיון חתם לשלוש שנים

26.7.2011 / 18:30

כשפירסמנו לפני חודשיים שרכז ירושלים נמצא בתכניות האלופה, זה נראה הזוי. היום זה הפך סופי כשהשחקן חתם ל-3 שנים

עכשיו זה כבר סופי ורשמי: יוגב אוחיון חתם היום (שלישי) במכבי תל אביב לשלוש שנים והצטרף לאלופת ישראל. כך הודיעה מכבי היום באמצעות האתר הרשמי שלה. החתימה הושגה לאחר שסוכנו האמריקני של אוחיון דיבר הערב עם ראשי מכבי תל אביב והצדדים סגרו ביניהם את הפרטים האחרונים והעבירו טיוטות חוזה.

מיד בסיום הפיינל פור הישראלי הביעה הדאבליסטית עניין באוחיון והמגעים תפסו תאוצה בעקבות העובדה שיותם הלפרין לא הגיע בסופו של דבר לקבוצה. המאמן דיוויד בלאט רצה מאוד לראות את השחקן ואף שוחח עימו מספר פעמים במטרה לשכנעו להצטרף לקבוצה. בין הצדדים היו מחלוקות קטנות בנוגע לאופציית היציאה בחוזהו של השחקן, אך פגישה שהתקיימה היום (שלישי) סללה את הדרך לסיכום הסופי. אוחיון עוזב את הפועל ירושלים אחרי שנתיים למרות שזו חיזרה אחריו ורצתה לראותו ממשיך.

בכך משלימים הצהובים החתמת שחקן רכש רביעי לקיץ זה אחרי צירופם של שון ג'יימס, ג'ון שייר ודווין סמית.

אוחיון (24, 1.89 מטר) גדל בהפועל גליל עליון והוביל את קבוצת הנוער שלה בעונת 2003/4. הוא שיחק בקבוצה הבוגרת במשך ארבע שנים לפני שעבר לעונה לעירוני נהריה בקיץ 2008. בשנתיים האחרונות שיחק הגארד בהפועל ירושלים. אשתקד העמיד ממוצעים של 8.5 נקודות, 2.8 ריבאונדים ו-5.3 אסיסטים ב-25.3 דקות משחק בעונה הסדירה. בפלייאוף רשם 9.4 נקודות, 3.4 ריבאונדים ושלושה אסיסטים בממוצע למשחק.

מאמן מכבי דיוויד בלאט אמר: "אנחנו שמחים לקבל את יוגב למשפחה שלנו. אוחיון הוא ישראלי צעיר ומוכשר מאוד, שיכול לתרום לנו רבות. זה הזמן שלו להוכיח שהוא שחקן שיכול להתמודד ברמות הכי גבוהות של אירופה. אני מחכה בקוצר רוח לעבוד איתו, ולעזור לו לעזור לנו".

יושב ראש מכבי תל אביב עו"ד שמעון מזרחי אמר על צירופו של אוחיון: "אנחנו מאוד שמחים לצרף לסגל שלנו את יוגב, ישראלי מוכשר מאוד, תוספת חשובה מאוד בה אנחנו ממשיכים את הקו הישראלי של הקבוצה. יוגב הוא שחקן עם המון ניסיון בליגת העל וגם בזירה האירופית. יש במשחק שלו המון אלמנטים שיכולים לעזור לנו, ובעיקר אנחנו אוהבים את הנחישות והרצון האדיר שלו לנצח, תכונות שמאפיינות את המועדון שלנו".

כבר אחרי הפיינל פור הישראלי פרסמנו שיוגב אוחיון נמצא בתוכניות של מכבי תל אביב לעונה הבאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully