וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדן פארמר: "נרגש מאוד לחתום במכבי תל אביב"

3.8.2011 / 21:14

גארד ניו ג'רזי התייחס למעבר לאלופת ישראל ואמר כי יוציא אזרחות ישראלית. בלאט: "זו החתמה מרגשת ומיוחדת במינה"

לזה אף אחד לא ציפה עד לחודשים האחרונים והשביתה ב-NBA: ג'ורדן פארמר, שחקן ניו ג'רזי נטס, חתם במכבי תל אביב. כזכור, השביתה המתחוללת ב-NBA היא הסיבה ששחקנים כמו פארמר מחפשים עתה מקום אחר לשחק בו, ובמכבי קיים רצון גדול לצרף את השחקן, שלא יהיה על תקן של זר בגלל העובדה כי הוא יהודי. עתה מתברר כי הגיעו שני הצדדים לסיכום, מה שיהפוך את הצהובים למאיימים במיוחד עם החיזוק מהליגה הטובה בעולם.

פארמר אמר על החתימה: "אני נרגש מאוד לשחק במכבי תל אביב. הגעתי לישראל כילד קטן והאבא החורג שלי הוא מתל אביב. צפיתי במכבי תל אביב משחקת כדורגל וכדורסל כבר בעבר". בנוסף, אמר פארמר היהודי כי יפעל להוציא אזרחות ישראלית: "אעשה את זה כדי לתת לקבוצה מרחב תמרון גדול יותר".

"זו החתמה מרגשת ומיוחדת במינה", אמר הערב מאמן מכבי תל אביב, דיויד בלאט לאתר הרשמי של המועדון. "בעקבות המצב הלא שגרתי של השביתה ב-NBA שחקנים מהדרג הראשון בעולם מוצאים את עצמם פנויים. נכון שהבטחנו שלא ניכנס להרפתקה כזו, אבל המקרה הזה הוא יוצא דופן ונדיר. אני מוכרח להגיד שבשנים הרבות שאימנתי שחקנים ושוחחתי איתם לעומק ועזרתי לכך שיחתמו בקבוצות שלנו, ג'ורדן פארמר הוא אחד המיוחדים והמרגשים שנתקלתי בהם אי פעם".

על העובדה כי פארמר יהודי אמר בלאט: "הדבר החשוב ביותר הוא שלג'ורדן יש קשר הדוק עם המדינה - יש לו שורשים יהודיים וישראליים עמוקים, ואנחנו רואים אותו ביום מן הימים שחקן קבוע, מרכזי ומוביל במכבי תל אביב, כשיסיים את החוזה המרשים שלו ב-NBA. קורים דברים שמחייבים אותנו למהלך הזה ולכן החלטנו פה אחד להחתים את פארמר, ואני תומך נלהב של המהלך. אנחנו נאמנים לדרך ולחזון עליהם הצהרנו, לרכז במכבי תל אביב את השחקנים הישראלים והיהודים הכי טובים בעולם".

על העונה האחרונה של השחקן אמר המאמן: "העונה האחרונה של פארמר, במדי הנטס, היתה הטובה ביותר בקריירה שלו. הוא קיבל הרבה דקות משחק ואפשרות להוביל ולהנהיג. הוא קלע כמעט 10 נקודות במשחק וחילק 5 אסיסטים בממוצע, כשהוא מאבד רק 1.9 כדורים, שזה יחס יוצא מן הכלל. פארמר הוכיח סופית שהוא שחקן מהדרג הגבוה ב-NBA. הוא שומר נהדר, מייצר המון מצבים בהתקפה, אוהב את המשחק, חי אותו ומעורב בכל אספקט שלו – ואנחנו מאוד אוהבים שחקנים כאלה".

יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי אמר: "זו החתמה מאוד מרגשת ומיוחדת. ג'ורדן פנה אלינו וביקש לשחק בישראל בכלל ובמכבי תל אביב, בפרט עקב הקשר המיוחד שיש לו עם המדינה.שוחחנו איתו מספר פעמים, התרשמנו עמוקות ממנו ומהרצון האמיתי שלו לשחק בארץ. גם עכשיו ככל שהזמן יתיר וגם בעתיד לבוא - ואנו מאושרים שהשחקן הנפלא הזה, שהוא גם אישיות, חתם אצלנו במכבי תל אביב".

ג'ורדן פארמר חתם במכבי תל אביב

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully