וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שהר כבש ובישל במשחק הבכורה שלו באוקזר

החלוץ כיכב במשחק האימון של קבוצתו החדשה נגד ריימס. שער גם לרפאלוב, מחצית לאיתי שכטר במשחק של קייזרסלאוטרן

בן שהר ערך הערב (שבת) את משחק הבכורה שלו במדי קבוצתו החדשה אוקזר, שגברה במשחק אימון 0:2 על ריימס מהליגה השניה. שהר העלה את קבוצתו ליתרון בדקה ה-66 וכעבור שתי דקות בלבד בישל לטראורה את השער השני לזכות אוקזר, שקבע למעשה את תוצאת המשחק. כזכור, רק באמצע השבוע הוצג בן שהר באוקזר וכעת נראה כי הוא חזק בעניינים.

איתי שכטר, שכבש שער ב-1:1 של קייזרסלאטורן מול סנדהאוזן מהליגה השלישית בגרמניה ביום רביעי האחרון, פתח הערב (שבת) בהרכב של השדים האדומים ב-0:3 של קבוצתו מול FSV פרנקפורט מליגת המשנה במשחק אימון נוסף.

הישראלי, שבמשחק האחרון נכנס כמחליף מיד עם פתיחת המחצית השנייה, ירד הפעם לספסל במחצית. כששכטר עזב התוצאה עוד עמדה על 0:0, אך בדקה ה-52 עלתה לאוטרן ליתרון משער של דורג'ה קוימייה הקמרוני לאחר כדור ארוך. רבע שעה חלפה והקבוצה של מרקו קורץ כבשה את השני, הפעם זה היה בסטיאן שולץ, שנהנה מבישול של איליאן מיקנסקי, שהוסיף שער משלו בדקה ה-87 כדי לקבוע 0:3 ללואטרן. כזכור, גילי ורמוט פצוע וצפוי לחזור לפעילות רק לקראת סוף החודש.

קשר סלטיק ונבחרת ישראל, בירם כיאל, שיחק היום 33 דקות במשחק הידידות של קבוצתו באוסטרליה נגד פרת' גלורי, ואז נפצע בפניו והוחלף על ידי שון מאלוני. כיאל התרומם לכדור גובה, וספג מכה באפו. הוא טופל במשך כמה דקות ולא הפסיק לדמם מאפו. אפשר היה לראות את האכזבה הגדולה של השחקן, שכעס על כך שאינו יכול להמשיך. ניל לנון, מאמן סלטיק, הרגיע את כיאל כשזה ירד מהמגרש. המשחק הסתיים בתוצאה 0:2 לסלטיק, משערים של גארי הופר בדקה ה-16 וצ'רלס מלגרו בדקה ה-51.

מאמן סלטיק ניל לנון דיבר אחרי המשחק על פציעתו של כיאל: "יש לו אף שבור, ואנחנו לא מתכוונים לקחת שום סיכון בכל מה שקשור אליו. אנחנו נחכה עד שהוא יחזור להיות כשיר לשחק. יכול להיות שהוא ישחק במשחק הבא, אבל יכול להיות שלא נשתף אותו עד שנחזור לבריטניה".

כזכור, אחרי שהתחיל את העונה שעברה בצורה מאד טובה, עבר כיאל ניתוח בשרירי הבטן באוקטובר ולא שיחק במשך חודשיים. כשחזר תפס מחדש את מקומו בהרכב ונחשב להצלחה. בחודש מאי שבר כיאל את ידו, וסיים את העונה. הוא לא שיחק בחוץ במשך שלושה חודשים, עד שחזר למגרשים לפני שבוע במשחק בו הפסידה סלטיק לסנטרל קואסט מרינרס 0:1.

* גם ליאור רפאלוב הצליח לכבוש שער, במשחק בו ניצחה קלאב ברוז' 0:6 את מנן. קשר נבחרת ישראל, שנכנס כמחליף בפתיחת המחצית השנייה, כבש את השער החמישי ממצב נוח לאחר הוצאת חוץ של ואסקז.

* אלמוג כהן נפצע בדקה ה-86 בניצחון נירנברג 0:4 על איינטרכט באמברג. הישראלי, שנכנס כמחליף בדקה ה-69 על חשבונו של פיליפ וולשייד, ספג חבטה בבוהן שלו ויעבור רנטגן בימים הקרובים.

* רועי דיין שיחק 72 דקות בהפסדה של בירסחוט הבלגית 3:1 לכרונינגן ההולנדית.

* גל ספיר, בלמה של הפועל ראשון לציון שנבחן השבוע במדי ווילם ההולנדית, לא קיבל הצעה לחתום בקבוצה ושוחרר.

* עדן בן בסט פתח בהרכב ב-1:1 של ברסט מול באסטיה ורשם 45 דקות. החלוץ הישראל הוכשל בדקה ה-18, ליצ'קה בעט את הכדור החופשי ופויט נגח פנימה.

* גיא עובדיה, שנבחן בשרלרואה הבלגית, נכנס בפתיחת המחצית ב-1:1 של הקבוצה מול מונס ועידו אקסברד, שפתח בהרכב.

שגרירים בוואלה! ספורט

סלטיק החליטה שכיאל שווה 10 מיליון ליש"ט

עדכון ראשון: 13:02

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully