וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירם כיאל נפצע בהפסדה המפתיע של סלטיק

הירוקים נוצחו 3:2 במשחק השלמה באינברנס ופספסו הזדמנות לעלות לפסגה. קשר הנבחרת נפגע בידו והוחלף בדקה ה-71

זה אמור היה להיות המשחק שיקפיץ את סלטיק לפסגת הליגה הסקוטית בדרך לאליפות ראשונה מאז 2008, אבל הירוקים בעטו בדלי בדרכם המיוחדת. סלטיק ובירם כיאל (הוחלף בדקה ה-71 בגלל פציעה בכתפו) התארחו במגרשה של אינברנס (ללא גיל בלומנשטיין) כדי להשלים את המשחק הדחוי שלהם ולעקוף את גלזגו ריינג'רס, אך הובכו והפסידו 3:2. היה זה הפסד ליגה רביעי העונה של סלטיק, וראשון מאז ה-27 בפברואר. כרגע הכל תלוי בריינג'רס, שמובילה את הטבלה עם 84 נקודות לעומת 83 של סלטיק, כשלסיום נותרו שלושה מחזורים בלבד.

אינברנס, שנמצאת בכלל בפלייאוף התחתון וניצחה רק פעם אחת בהיסטוריה את סלטיק, הדהימה כשעלתה ליתרון בהתקפה הראשונה שלה בדקה השביעית. שיין סאתרלנד העביר כדור רוחב לאדם רוני, שניסה לכבוש עם העקב וראה את הכדור נכנס אחרי פגעה ברגלו של צ'רלי מולגרו. אלא ששתי דקות לאחר מכן סלטיק התאוששה מהשער העצמי בעזרת טיל בשמאל של כריס קומונס המצוין.

המחצית הראשונה התנהלה בשליטה של סלטיק, גם כיאל ניסה את מזלו בבעיטות מרחוק ונראה היה כי המהפך קרוב, אבל בדקה ה-53 שוב אינברנס כבשה. כדור קרן הגיע לגרנט מונרו, שהפציץ בשמאל לחיבורים של פורסטר. ההלם של האורחים רק גבר בדקה ה-62, כשסאתרלנד כבש גם הוא שער נהדר בבעיטה מהאוויר. בדקה ה-71 כיאל נאלץ לנטוש את המשחק בגלל פגיעה בידו, כאשר על פי הדיווחים יש חשש לשבר. בנבחרת ישראל יקוו שמדובר במשהו חמור הרבה פחות. סלטיק הצליחה לצמק עם פנדל של קומונס בתוספת הזמן, אבל זה בכל מקרה עלול להיות המשחק שגרם לה שוב לאבד את התואר.

*** קפריסין: יובל שפונגין שיחק 120 דקות וסייע לאומוניה ניקוסיה להעפיל לגמר הגביע עם 1:2 בסיכום שני המפגשים מול אתניקוס אכנאס. אומוניה, שניצחה 0:1 במשחק הראשון, נכנעה בדקה ה-54 לשער של לבאני קבדזה ששלח את המשחק להארכה, אבל בדקה ה-113 כבש לאנדרו את השער הדרמטי ששלח אותה לגמר. היריבה של אומוניה בגמר תהיה אפולון לימסול, שניצחה 1:2 (2:3 בסיכום שני המפגשים) את אנורתוזיס פמגוסטה. מי שהכריע את המשחק עם שער בדקה ה-90 הוא מיליאן מרדקוביץ', חלוץ מכבי תל אביב לשעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully