וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שהר: "הגעתי למקום הנכון להצליח בו"

אחרי שחתם באוקזר, החלוץ סיפר שהוא מאמין שהקבוצה יכולה להגיע לאירופה, ומרוצה מהעיר: "יש פה כל מה ששחקן צריך"

עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

בן שהר חתם באוקזר הצרפתית

בן שהר נרגש מאוד מההצטרפות שלו לאוקזר, אליה הושאל לעונה אחת מאספניול, כשבסיום העונה תהיה לקבוצה הצרפתית אופציה לרכוש אותו. חלוץ הפועל תל אביב בעונה האחרונה התראיין בצרפת על הצטרפותו, ומקווה להגשים את עצמו בליגה הצרפתית בקבוצה השמינית בקריירה שלו כשהוא רק בן 21.

"אני מרגיש טוב", אמר בראיון שנערך עימו בצרפת. "אני מרוצה מההצטרפות לאוקזר. שמעתי הרבה דברים טובים על המועדון, ואני חושב שזה מקום נכון להצליח בו. כשהייתי קטן, חשבתי שלאוקזר יש מועדון טוב. זה כבוד לחתום כאן ואני לא יכול כבר לחכות ורוצה לשחק".

החלוץ הישראלי נשאל אם הוא מכיר שחקנים בקבוצה, ואמר: "כן, אני מכיר הרבה שחקנים, אבל אני מכיר בעיקר את רודי חדד, ששיחק בישראל. זה יהיה כיף לשחק איתו". חדד גם נשאל על הכדורגל הצרפתי, ואמר: "המשחק כולל הגנות טכניות ופיזיות. כל קבוצה מנסה לייצר משחק וזה מה שבולט בעיקר. הגעתי פעמיים לצרפת כדי לשחק וכבשתי שני שערים, כולל אחד בליגת האלופות בליון בשנה שעברה. מבחינת ההתפתחות שלי, אני מאמין שזה המקום הטוב ביותר".

שהר התייחס גם לעיר עצמה, ואמר: "אוקזר זו עיר קטנה עם קסם רב. פריס נמצאת במרחק של שעה ורבע, כך שאם יום אחד אני ארצה להסתובב, זה יהיה נוח. יש פה כל מה ששחקן צריך. לאוקזר יש מתקנים נהדרים ובמה מצוינת לשחק בה. המסגרת הזו הייתה בעדיפות מבחינתי, ואני מקווה להראות את הפוטנציאל שלי".

החלוץ גם מבהיר שלהערכתו אוקזר יכולה להגיע לאירופה בתום העונה, ואמר: "אני חושב שאנחנו מסוגלים לזה, אבל אין טעם לדבר על זה. צריך לעבוד קשה כדי לבנות את הקבוצה צעד אחר צעד כדי להשתפר בכל משחק, השאר כבר יגיע". שהר גם נשאל על הקריירה שלו בצ'לסי, ואמר: "כשהגעתי לשם הייתי בסך הכל בן 17. במועדון כזה, אפילו אם אתה טוב, מצרפים שחקנים ואין לך ברירה. עברתי לישראל ושם חזר לי הביטחון. אני מקווה שהוא יימשך בצרפת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully