וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שהר חתם באוקזר הצרפתית

החלוץ בן ה-21 הושאל לקבוצה לעונה, בסיומה תהיה לה אופציה לרכוש אותו. "מקווה להמשיך בהתקדמות שלי", אמר הישראלי

עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

אחרי מספר שבועות של משא ומתן, הפך היום (שני) בן שהר לשחקנה של אוקזר באופן רשמי, אליה יושאל מאספניול לעונה אחת, בסיומה תהיה לצרפתים אופציה לרכוש אותו. חלוץ הפועל תל אביב בעונה החולפת צפוי להרוויח כ-550 אלף יורו בשורות קבוצתו החדשה, לאחר ששב מצרפת בסוף השבוע בליווי סוכנו, אבי נמני, והשניים התרשמו לטובה מהמועדון.

מסתבר ששהר, שנחת היום בצרפת וחתם באוקזר, קיבל הצעה ברגע האחרון מבורוסיה מנשנגלדבאך וסמוך לחתימה באוקזר, שקל החלוץ להצטרף לקבוצה הגרמנית. הדרמה התחילה עם נחיתתו של שהר בצרפת כאשר הבין כי עדיין לא נחתם הסכם בין אוקזר לאספניול והספרדים מעכבים את העסקה.

לאחר מכן התברר לחלוץ כי הסיבה לכך היא הצעה גבוהה יותר ממנשגלדבאך, שגם הייתה מעוניינת לרכוש אותו. אולם לאחר שהבטיח לאוקזר כי יחתום וקיבל אישור מנשיא אספניול, חתם שהר בקבוצה הצרפתית. שהר יהיה הישראלי השני בליג 1 בעונה הבאה, אחרי עדן בן בסט שחתם בברסט לשלוש שנים.

בן שהר אמר לוואלה! ספורט: "אני מאוד שמח ונרגש לשחק בקבוצה גדולה כמו אוקזר, שהיא שם גדול בכדורגל העולמי. אני מקווה שאמשיך את ההתקדמות שעשיתי בעונה שעברה בהפועל תל אביב. הליגה הצרפתית היא טובה מאוד וזה מקום טוב כדי להתפתח ולהתקדם ועכשיו כל מה שנותר לי זה לעבוד קשה באימונים ולדבר על המגרש".

שהר בן ה-21 כבש אשתקד 15 שערי ליגה במדי הפועל תל אביב. בסיום העונה חזר כרטיסו לאספניול, אך החלוץ לא נמצא בתוכניות של מאוריסיו פוצ'טינו ולכן הוחלט להשאילו. אוקזר תהיה התחנה השמינית בקריירה של הישראלי אחרי צ'לסי, ק.פ.ר, שפילד וונסדיי, פורטסמות, דה חראפשחאפ, אספניול והפועל תל אביב.

אוקזר נוסדה ב-1905 ועלתה לליגה הראשונה בצרפת בעונת 1980/81, ומאז לא ירדה לליגת המשנה. ב-1994 הגיע התואר הגדול הראשון של המועדון בדמות הגביע הצרפתי, בו זכו שלוש פעמים נוספות מאז, ו-1996 חגגה הקבוצה את האליפות היחידה בתולדותיה כשמי שניצח על התזמורת היה כמובן גי רו האגדי, שאמון על אחד ההישגים המיוחדים בהיסטוריית הכדורגל האירופי כשאימן את אוקזר בין השנים 1961 ו-2005 (!).

בין היתר עברו בקבוצה שמות גדולים כגון אריק קנטונה, לורן בלאן, ג'יבריל סיסה, פיליפ מקסס, ברונו מרטיני ואחרים. מאמנה הנוכחי של אוקזר הוא לורן פורנייה (46), לשעבר מאמן פריס סן ז'רמן. בעונה החולפת סיימה הקבוצה במקום התשיעי בצרפת. שהר הוא הרכש הרביעי של אוקזר, אחרי עיסאם ג'מע (לאנס), עומאר קוסוקו (אמיין) וגם אקס מכבי תל אביב, רודי חדד (שאטורו).

העיר אוקזר נמצאת במחוז בורגונדי בצפון-מרכז צרפת, בין פריס ודיז'ון. קבוצת הכדורגל של העיר משחקת באצטדיון סטאד אבה-דשאן, שמכיל כ-25 אלף מקומות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully