וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלטיק: רוצים את בירם כיאל? שלמו 10 מיליון ליש"ט

ניל לנון ממשיך לעשות כל שביכולתו כדי להשאיר את הקשר בסקוטלנד: "לא מתכוון למכור אותו". ולנסיה וליברפול מתעניינות

בירם כיאל: כל החדשות והדיווחים

מאמן סלטיק ניל לנון הציב לעצמו מטרה מרכזית לחלון ההעברות הנוכחי: השארתו של בירם כיאל בקבוצה באמצעות חוזה משודרג. קשר נבחרת ישראל הרשים בעונת הבכורה שלו בליגה הסקוטית ויצר לעצמו ביקוש רב ברחבי אירופה, כשהשמות החמים כעת הם של ולנסיה וליברפול. אלא שלנון לא מוכן לוותר על כיאל בן ה-23, והקפיץ היום (ראשון) את תג המחיר שלו ל-10 מיליון ליש"ט.

לנון רוצה להשלים את מבצע כיאל לקראת יציאת הקבוצה למסע המשחקים באוסטרליה, אבל יודע שהמשימה לא תהיה פשוטה. "תראו את המחירים שמשלמות הקבוצות באנגליה הקיץ", אמר לתקשורת הסקוטית. "ליברפול שילמה 20 מיליון ליש"ט לסנדרלנד על ג'ורדון הנדרסון, אז מה זה אומר לגבי כיאל? אני אבהיר זאת שוב: לכל אחד יש מחיר, אבל אין לי כל כוונה למכור את השחקנים המובילים שלי".

עוד אמר המאמן על כיאל: "אני צריך לשבת איתו, להסתכל לו בעיניים ולדעת מה הוא מרגיש. אני יודע מה קורה, עם כל הסוכנים שסובבים אותו. בירם יודע מה אני חושב עליו כשחקן והוא לא הביע בפני את הרצון לעזוב, כך שהמצב מעודד. היחידה שגיששה בעניינו עד עכשיו הייתה בולטון, שהציעה 4 מיליון ליש"ט, אבל לא הייתה לכך המשכיות. אין לו מה למהר לפרמיירליג, הוא יכול לתת עוד שנה-שנתיים טובות אצלנו. אני יכול לקדם אותו ואת אמיליו איסאגירה לרמה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully