וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער בכורה לאיתי שכטר בקייזרסלאוטרן

הישראלי, שעדיין לא השלים את העברתו מהפועל תל אביב, כבש ב-1:1 של השדים האדומים מול סנדהאוזן מהליגה השלישית

אמנם ההעברה שלו עדיין לא בוצעה באופן רשמי, אך את איתי שכטר זה לא מדאיג. לפחות לא על כר הדשא. היום (רביעי) הצליח החלוץ הישראלי לכבוש את שער הבכורה שלו במדי השדים האדומים במשחק אימון מול סנדהאוזן מהליגה השלישית בגרמניה, במשחק שנגמר בתוצאה 1:1. גילי ורמוט, שסובל מפציעה שתשבית אותו עד סוף החודש, לא שותף. בנוסף לקשר הפועל תל אביב בעונה החולפת, מאמן לאוטרן מרקו קורץ נאלץ להסתדר ללא מספר שחקנים נוספים כמו אדם נמץ הפצוע, יאן שימונק, אלכס בוגרה. לראשונה, שיחקו בקבוצה שני שחקני הנוער ווילי אורבן ויוליאן דרסטרוף.

שכטר, שנכנס כמחליף בדקה ה-46, כבש שש דקות לאחר מכן. השער התחיל בכדור ארוך של כריסטיאן טיפרט המצוין, אולצ'אי שהאן יישר למרכז, שם המתין שכטר שדחק פנימה את ה-0:1. בנוסף, שכטר ביצע מהלך מצוין בדקה ה-67 והשאיר את קלמנס וואלך במצב מצוין, אך האוסטרי החמיץ. סנדהאוזן הצליחה למצוא את שער השוויון בדקה ה-90 לאחר פנדל מוצלח של פרנק לנינג. באצטדיונה של הקבוצה מהליגה השלישית היו לא פחות מאשר 2,800 צופים, שהגיעו לצפות במשחק.

גם הישראלים בבלגיה קיימו משחקי ידידות. שלומי ארבייטמן פתח בהרכב גנט שהפסידה 3:1 לטוונטה ההולנדית. אליניב ברדה, שעדיין מחלים מפציעה, לא שותף בניצחון גנק 0:3 על פלורה טאלין האסטונית.

* סטיאווה בוקרשט ורוני לוי סיימו הערב משחק ידידות מול קרסנודאר הרוסית בתיקו 0:0. הקבוצה לא גילתה יכולת מרשימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully