וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך אהפוך לגדול אי פעם: צפו ב"ראיון הכי אינטימי בחייו של כריסטיאנו רונאלדו"

איך הוא מתכוון לעבור את מסי ולהפוך לגדול בהיסטוריה, מה יהיה כתוב על המצבה שלו, למה הוא חשדן גם כלפי חבריו הקרובים ומה מספק יותר - גול במספרת או סקס. צפו בראיון החושפני המלא של כוכב יובנטוס

פרומו לראיון עם רונאלדו

העיתונאי ומנחה הטלוויזיה פירס מורגן הבטיח שזה יהיה "הראיון הכי אינטימי, חושפני וכן שהעניק כריסטיאנו רונאלדו בחייו", ואכן שידור הראיון המלא אמש (שלישי) בטלוויזיה הבריטית גרר תגובות רבות. במשך 45 דקות שלמות דיבר כוכב הכדורגל המפורסם בעולם בפתיחות ואריכות על נושאים שמיעט לדבר עליהם בעבר - היחסים המורכבים עם אביו המנוח, החשדנות שלו בחייו הפרטיים, התחרות עם ליאו מסי, ועוד ועוד.

הרגע הבולט והעוצמתי ביותר בראיון היה כשדיבר כוכב יובנטוס על אביו, והזכיר ש"לא באמת הכרתי אותו ב-100 אחוז. הוא היה שתיין, ומעולם לא ניהלתי איתו אפילו שיחה נורמלית אחת. זה היה קשה מאוד". בימים שלפני שידור הראיון פורסם הטיזר, בו נראה רונאלדו ממרר בבכי כשהוא נזכר באביו בתחושת החמצה ופספוס על כך ש"הוא לא זכה לראות אותי מצליח, לא ראה את התארים, את השיאים. כלום".

בחלק בולט אחר של הראיון דיבר רונאלדו בפתיחות על התחרות עם ליאו מסי, ולא הכחיש - אני מנסה לעקוף אותו ולהיזכר כגדול הכדורגלנים בכל הזמנים.

"הצבתי לעצמי יעד - עד הפרישה אני רוצה להפוך לשיאן כל הזמנים בזכיות בכדור הזהב. אני חושב שזה מגיע לי, וזה מה שיהפוך אותי לכדורגלן הגדול אי פעם ללא צל של ספק", אמר. רונאלדו נמצא נכון לעכשיו בשוויון במאבק הזה - מסי זכה בפרס חמש פעמים (2009, 2010, 2011, 2012 ו-2015), וכך גם רונאלדו (2008, 2013, 2014, 2016 ו-2017). "מסי בחור פנטסטי ושחקן פנטסטי, אבל אני חושב שאם יהיו לי שש או שבע-שמונה זכיות, אהיה מעליו".

צפו בראיון המלא

וירג'יל ואן דייק, ליאונל מסי, כריסטיאנו רונאלדו. מתוך הטוויטר של אופ"א, אתר רשמי
התחרות הסמויה רחוקה מלהסתיים. רונאלדו לצד מסי ו-ואן דייק/אתר רשמי, מתוך הטוויטר של אופ"א

רונאלדו טען גם הפעם, כמו בראיונות קודמים ש"מבחינתי אני מספר אחת בהיסטוריה. אני פשוט יודע את זה", אבל טען שעדיין יש לו הרבה מה להשיג במאבק הבלתי פוסק שמתרחש בינו לבין מסי מאחורי הקלעים.

הפורטוגלי אף הודה שמסי והוא "לא באמת חברים מחוץ למגרש", והסביר ש"אי אפשר להגדיר את היחסים בינינו כחברות, אבל יש בינינו המון כבוד הדדי. אנחנו חולקים את הבמה הכי גדולה כבר 15 שנה. יש בינינו יחסים טובים בסך הכל. אני יודע שהוא דוחף אותי להיות שחקן יותר טוב, ולהפך".

כשנשאל איזה כיתוב היה רוצה שיופיע על המצבה שלו, ענה רונאלדו בחיוך: "לא מספר 7, מספר 1".

רונאלדו גם הודה ש"יש לי אובססיה לשיאים, ואני מקריב עבורם המון. כשאני אומר שאני סיפור הצלחה, זה אומר שעבדתי קשה בשביל זה. כישרון לבדו לא מספיק. הקדשתי את חיי כדי להגיע לדבר הזה".

הוא הוסיף ש"השיאים הם חלק ממני. אני לא רודף אחריהם, הם אלה שרודפים אחריי. אני מכור להצלחה ולא רואה את זה כדבר רע, אלא להפך. זה נותן לי מוטיבציה. ואם אין לך מוטיבציה, עדיף שתפרוש".

רונאלדו גם הודה שהוא נוטה לחשדנות יתר ביחסים בינאישיים, דבר שגרם לו להרחיק גם חלק מחבריו הכי טובים. "יש לי הרבה חברים טובים, הרבה אנשים שאני קרוב אליהם, אבל עם השנים למדתי שאפשר לסמוך ב-100 אחוז על מעט מאוד אנשים. יש אולי ארבעה אנשים בעולם שאני סומך עליהם באופן אבסולוטי. ליתר אני משתדל להתייחס בספקנות".

מורגן, שידוע בשאלות פרובוקטיביות לעיתים, שאל את רונאלדו מה היה מספק יותר - השער המפורסם במספרת נגד יובנטוס באפריל 2018 או סקס עם חברתו ג'ורג'ינה רודריגס. "לא לא, שום דבר לא משתווה למה שיש לי עם ג'ורג'ינה", אמר רונאלדו בצחוק, והוסיף ש"ניסיתי לכבוש במספרת כזו הרבה, הרבה שנים. כבר כבשתי שערים יפים לפני זה, אבל זה בהחלט היה היפה מכולם. בכל מקרה, שום דבר לא באמת משתווה לזמן שלי עם ג'ורג'ינה".

במהלך הראיון הוענקה לרונאלדו חולצה מיוחדת שלו במדי ארסנל, הקבוצה שכמעט חתם אצלה לפני ההצטרפות למנצ'סטר יונייטד ב-2003.

"השמועות נכונות, הייתי קרוב מאוד לחתום שם. צעד אחד מחתימה", הודה רונאלדו. "בסופו של דבר זה לא קרה, אבל אני מעריך אותם עד היום על מה שעשו עבורי, במיוחד ארסן ונגר. זה מועדון ענק, נפלא". על האפשרות שישחק בארסנל בעתיד אמר: "בכדורגל לא כדאי לפסול שום דבר. אני לא שולל את האפשרות הזאת, כי החיים יכולים לקחת אותך למקומות לא צפויים".

עוד בוואלה!

"זו עוד הוכחה - רונאלדו הטוב בעולם, בפער": בפורטוגל מתמוגגים מההצגה

לכתבה המלאה
ג'ורג'ינה רודריגס עם כריסטיאנו רונאלדו. חשבון האינסטגרם של ג'ורג'ינה רודריגס, אתר רשמי
"גול במספרת או סקס עם ג'ורג'ינה? סקס עם ג'ורג'ינה!"/אתר רשמי, חשבון האינסטגרם של ג'ורג'ינה רודריגס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully