וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו הודה: "היה לי עצוב לעזוב את ריאל מדריד"

ה"מארקה" העניק לכוכב יובנטוס את פרס "אגדת מארקה", גם פלורטינו פרס הגיע ופירגן. על מדריד: "אוהבים אותי כאן, אני מתגעגע"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: סלפי משעשע של מעריצה עם כריסטיאנו רונאלדו

כריסטיאנו רונאלדו קיבל הערב (שני) כבוד מעיתון ה"מארקה" הספרדי אשר העניק לו את פרס "אגדת מארקה". כוכבה הפורטוגלי של יובנטוס נכנס לרשימה מכובדת של יותר מ-40 ספורטאי ענק, אשר זכו לקבל את הפרס מאז התחילו לחלקו בשנת 1997. הוא הצטרף לרשימה של ספורטאי על דוגמת מייקל ג'ורדן, פלה, רפאל נדאל, מוחמד עלי, יוסאין בולט, מייקל פלפס, מיכאל שומאכר, מג'יק ג'ונסון, נובאק דג'וקוביץ', דייגו מראדונה ואיך לא, היריב הנצחי, ליאונל מסי.

לערב המכובד הגיעו גם נשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס, כמו גם שגריר פורטוגל בספרד. עוד לפני הטקס, רונאלדו ענה למספר שאלות של ילדים שהגיעו לבושים במדי כל הקבוצות בהן שיחק במהלך הקרייה שלו. אחד מהם אמר לו שהוא היה עצוב מכך שהוא עזב את ריאל מדריד, ורונאלדו ענה ואמר: "כן, גם לי היה עצוב לעזוב את ריאל מדריד".

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו עם נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס. רויטרס
כריסטיאנו רואנלדו ופלורנטינו פרס בתמונה משותפת/רויטרס

לאחר מכן רונאלדו דיבר על העיר מדריד, בה התקיים הטקס: "אני לא מרגיש שחזרתי למדריד. למרות שאני משחק באיטליה, אני בא למדריד המון. זאת עיר שהשפיעה עליי, לא רק מבחינת כדורגל, אלא גם מבחינה אישית. התחברתי לאנשים, לקהילה. יש לי כאן פרויקטים כמו חדרי כושר ומלונות שאני בונה". על השאלה לאיזו עיר הוא מתגעגע יותר - מדריד או מנצ'סטר, ענה ללא היסוס: "אוהב את שתיהן, אבל אין ספק שאני מתגעגע יותר למדריד".

הפורטוגלי סיפר שמבחינתו, הזכייה באליפות אירופה עם פורטוגל הייתה התואר הגדול ביותר בקריירה שלו ("יש יותר רגשות כשאתה זוכה בתואר גדול עם המדינה שלך"). על האפשרות לזכות עם הגברת הזקנה בליגת האלופות אמר: "אנחנו ננסה, כמובן, אבל ברור לכולנו שזה קשה. רק קבוצה אחת יכולה לזכות, נקווה שזאת תהיה יובה". לבסוף, רונאלדו נשאל איך זה מרגיש לחזור למדריד וענה: "זה תמיד מיוחד, אני מקבל כאן אהבה. אני בהחלט שוקל לחיות כאן אחרי שאסיים את הקריירה שלי".

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו מקבל את פרס אגדת מארקה. רויטרס
הכוכב עונה לשאלות הילדים/רויטרס
שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו מקבל את פרס אגדת מארקה. רויטרס
התרגש לקבל את הפרס/רויטרס
שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו מקבל את פרס אגדת מארקה. רויטרס
כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully