וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו חשף מהו ההבדל היחיד בינו לבין ליאונל מסי

הפורטוגלי של יובנטוס דיבר על ההבדלים בינו לבין הפרעוש, סימן הבדל ספציפי ולאחר מכן גם לא שכח להחמיא לקולגה מברצלונה

רויטרס

בווידאו: דני אלבס מוצג בסאו פאולו

אוהדי כדורגל רבים ברחבי העולם מתחבטים בשאלת השאלות של השנים האחרונות: מי יותר טוב - ליאונל מסי או כריסטיאנו רונאלדו? אם תשאלו את הפורטוגלי, סביר להניח שהוא לא יהיה מוכן לענות על השאלה, אבל הוא הסכים לחשוף מה לדעתו ההבדלים בינו לבין הפרעוש לרשת DAZN, אשר מייצרת סדרה דוקומנטרית חדשה אודותיו.

כוכב יובנטוס שיתף אודות תחושותיו בנוגע למאבק עם הארגנטינאי של ברצלונה ואמר ל-DAZN: "אני לא מרגיש שיש צורך להשוות בינינו, אבל אני כן מרגיש שיש בינינו הבדל אחד וגדול מאוד. ההבדל היחיד ביני לבין מסי, הוא שאני זכיתי בליגת האלופות עם מספר מועדונים, הצלחתי בכמה קבוצות, לא רק באחת", הסביר, והמשיך: "אני הייתי מלך השערים של ליגת האלופות 6 פעמים, וזכיתי ב-5 בגביעים. אני מרגיש שזה הטורניר שלי, הבית שלי, הממלכה שלי".

הפורטוגלי גם פירגן לקולגה ואמר: "מסי הוא שחקן נהדר שייזכר לנצח ולא רק בגלל התארים הקבוצתיים או האישיים, אלא בגלל שבדיוק כמוני, בכל שנה הוא רק הלך והשתפר כשחקן ועשה דברים מרשימים יותר". על העתיד אמר רונאלדו: "אני מתעורר כל בוקר עם הרצון להתאמן כדי לעשות משהו גדול. אני לא חושב על כסף, תודה לאל, יש לי מספיק. אני מתרכז בלהרוויח את מקומי בהיסטוריה של המשחק".

ליאונל מסי שחקן ברצלונה עם כריסטיאנו רונאלדו 2017. AP
לא שוכח לפרגן. רונאלדו ומסי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully