וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו פורלאן: "כריסטיאנו רונאלדו היה נרקיסיסט, תמיד רצה להיות ליד המראה"

החלוץ האורוגוואי חשף סיפורים מחדר ההלבשה של מנצ'סטר יונייטד וסיפר גם על תקרית הנעל המפורסמת של אלכס פרגוסון ודיוויד בקהאם

עריכת וידאו: מתן חדד

כריסטיאנו רונאלדו הוא אחד מהשחקנים הטובים ביותר בעולם, ועל יכולותיו המקצועיות אין עוררין. למרות שהוא כובש שערים בצרורות, היחסים שיש לפנומן עם חבריו לקבוצה לעיתים שופכים אור על דמותו של אחד האנשים היותר מסקרנים בעולם הספורט.

לאחר שפרש ממשחק פעיל, התראיין דייגו פורלאן לכלי התקשורת וחשף ל"מירור" הבריטי סודות מאחורי הקלעים מהזמן ששיחק יחד עם הפורטוגלי במנצ'סטר יונייטד (עונת 2003-2004). "כריסטיאנו היה נרקיסיסט בחדר ההלבשה", אמר האורוגוואי. "הוא תמיד רצה להיות קרוב למראה, בילה יום שלם בהסתכלות במראה. לא כמו דיוויד בקהאם, שהיה קצת פרוע במראה שלו, כריסטיאנו תמיד היה מאד מטופח. לא ניתן לתפוס אותו במראה יותר מוזנח".

כריסטיאנו רונאלדו. GettyImages
"נרקיסיסט בחדר ההלבשה". כריסטיאנו רונאלדו/GettyImages

פורלאן גם סיפר על התקרית המפורסמת שהתרחשה בין בקהאם לבין אלכס פרגוסון באותה התקופה לאחר הפסד בגביע מול ארסנל, בסיומה בקהאם סבל מחתך מעל הגבה: "בחדר ההלבשה, פרגוסון ובקהאם החלו להעליב אחד את השני, כל עלבון היה גרוע יותר מהקודם, וכל אחד רצה לומר את המילה האחרונה".

"המנג'ר החל ללכת מהמקום ונדמה שהריב הסתיים, אבל בקהאם אמר עוד משהו. המנג'ר הסתובב וראה נעל מונחת על הרצפה, בעט בה לעברו של בקהאם, פגע בראשו ופצע אותו. ראינו את הדם וחשבנו לעצמנו 'וואו, זה לא יכול להיות', ותוך רגע קצר שניהם היו מוכנים לקרב. בנקודה הזו רוי קין ורוד ואן ניסטלרוי הפרידו ביניהם". לאחר כמה חודשים, ובעקבות היחסים העכורים שנוצרו בין בקהאם למאמנו, נמכר האנגלי לריאל מדריד.

עוד בוואלה!

רשמית: פליפה קוטיניו הושאל מברצלונה לבאיירן מינכן

לכתבה המלאה
דייויד בקהאם שחקן מנצ'סטר יונייטד מול יובנטוס. Michael Reagan, GettyImages
קיבל נעל לראש. דיוויד בקהאם/GettyImages, Michael Reagan

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully