וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה חלומית: שער לדני אלבס במשחקו הראשון בסאו פאולו

השחקן הותיק הכריע את המשחק של קבוצתו מול סיארה בליגה הברזילאית, כאשר הוא מתופקד לראשונה כקשר התקפי. בסאו פאולו חגגו, הופעת בכורה גם לחואנפראן

רויטרס

דני אלבס התחיל את הקדנציה שלו בליגה הברזילאית ברגל ימין וכבש שער בהופעת הבכורה שלו בקבוצת ילדותו סאו פאולו אתמול (ראשון). קפטן נבחרת ברזיל, שהגיע לקבוצה בקיץ האחרון בקול תרועה, הכריע את המשחק של קבוצתו נגד סיארה בדקה ה-40 במסגרת הליגה הברזילאית (0:1).

אמנם אלבס תפקד במרבית הקריירה שלו כמגן ימני, אך בסאו פאולו הוא משחק בעמדה יותר קדמית כקשר התקפי, כאשר המספר 10 על גבו. על פי הופעת הבכורה שלו, גם בעמדתו החדשה הוא יצליח להיות שחקן משמעותי ולהביא את רוח הניצחון לקבוצתו, שניצבת כרגע במקום החמישי בליגה הברזילאית, מרחק חמש נקודות מהמובילה סנטוס לאחר 15 מחזורים. אחרי כיבוש השער היתה חגיגה גדולה על כר הדשא, כאשר גם שחקני הספסל פרצו למגרש כדי לברך את אלבס, ולאחר המשחק המשיכו השחקנים לחגוג בחדר ההלבשה.

דני אלבס חוגג שער בסאו פאולו. GettyImages
חוגגים שער בכורה למספר 10. שחקני סאו פאולו/GettyImages

אלבס שיחק בשנים האחרונות בפריס סן ז'רמן, יובנטוס, וברצלונה, ושימש לראשונה כקפטן נבחרת ברזיל בקופה אמריקה האחרון ואף נבחר לשחקן המצטיין בטורניר. לאורך הקריירה שלו זכה ב-40 תארים עם קבוצותיו והוא אחד מהשחקנים המעוטרים ביותר בהסטוריה.

יחד עם הברזילאי הגיע לסאו פאולו גם חואנפראן הספרדי שהגיע מאתלטיקו מדריד, גם הוא ערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה מברזיל אמש.

עוד בוואלה!

כמו מסי מול חטאפה: ז'ואאו פליקס הלהיב את אתלטיקו, ואז נפצע

לכתבה המלאה
דני אלבס וחואנפראן שחקני סאו פאולו. GettyImages
חיזוק אירופאי. חואנפראן עם דני אלבס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully