וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנק למפארד: "אנחנו צריכים להראות יותר אופי". אספיליקואטה סופג ביקורת

מאמן צ'לסי עדיין ללא ניצחון אחרי ה-1:1 מול לסטר, סונס ביקר את הספרדי: "לא הסתכל על הכדור בכלל". אשלי קול צפוי לקבל תפקיד

עריכת וידאו: מתן חדד

פרנק למפארד עדיין ללא ניצחון כמאמן צ'לסי. קשר העבר רשם אתמול (ראשון) את המשחק הראשון שלו על הקווים בסטמפורד ברידג' כמאמן צ'לסי, אבל ראה את הקבוצה שלו מסיימת ב-1:1 מול לסטר. הבלוז פתחו בטירוף וגם עלו ליתרון משער של מייסון מאונט בדקה השביעית אחרי ווילפרד אנדידי. אותו אנדידי ממש איזן את התוצאה בדקה ה-67 וקבע חלוקת נקודות.

מנג'ר צ'לסי פרנק למפארד. רויטרס
שלושה משחקים רשמיים ועדיין ללא ניצחון. למפארד/רויטרס

המספרים

* מייסון מאונט הפך לכדורגלן האנגלי הראשון שכובש במשחק הליגה הראשון שלו בבית במדי צ'לסי מאז פול יוז נגד דרבי קאונטי בינואר 1997.

* מאונט גם הפך לאנגלי הראשון שכובש לצ'לסי תחת מאמן אנגלי מאז הקשר דניס וייז עשה את זה תחת גלן הודל במאי 1996.

* פרנק למפארד הוא מאמן צ'לסי הראשון שלא מצליח לנצח בשלושת המשחקים הראשונים שלו בתפקיד מאז רפא בניטס ב-2012/13.

* מאמן לסטר ברנדן רוג'רס פגש את צ'לסי 13 פעמים ועדיין לא הוביל את הקבוצות שלו לניצחון נגדה.

* השער של ווילפרד אנדידי היה בסך הכול החמישי שלו ב-90 משחקי פרמיירליג והראשון שלו בחוץ.

עוד בוואלה!

אשלי קול הודיע על פרישה בגיל 38: "כילד לא ציפיתי לשחק אפילו משחק אחד"

לכתבה המלאה
ססאר אספיליקואטה שחקן צ'לסי. GettyImages
אספיליקואטה לא מכסה טוב את אנדידי בשער השוויון/GettyImages

מאמן צ'לסי למפארד אמר אחרי המשחק: "התחלנו טוב, בצורה פנטסטית. יכולנו להוביל 0:2 או 0:3, הראינו אנרגיות ומהירות. אבל לאחר מכן אפשרנו ללסטר להיכנס למשחק ולא הייתי מרוצה מהמחצית השנייה. אפשרנו ללסטר לתקוף הרבה במתפרצות, לא היינו מספיק רגועים עם הכדור והם הצליחו לחזור למשחק.

"אנחנו צריכים להסתכל רק על עצמנו. לא הצלחנו להחזיק בכדור ולהניע אותו מספיק טוב תחת לחץ. ישבנו בתוך מחצית המגרש של לסטר ב-20 או 25 הדקות הראשונות, אבל אנחנו צריכים להיות מוכנים גם למצב בו המשחק משתנה כדי לדעת איך להתמודד עם זה. אנחנו צריכים להראות יותר אישיות ואופי. הראינו את זה במהלך השבוע בסופרקאפ מול ליברפול, אבל לא הפעם. אנחנו צריכים להשתפר, זה תהליך וזה ייקח זמן. לא היו לי אשליות כשהגעתי הנה, ידעתי שיהיו רגעים כאלה. לוקח זמן להגיע לאן שאנחנו רוצים להגיע".

פרשן "סקיי" גראם סונס אמר אחרי המשחק: "אני חושב שללמפארד יש את העבודה הקשה ביותר שהייתה למאמן בצ'לסי מאז שרומן אברמוביץ' הגיע ב-2003. נראה שהבעלים איבד את העניין בשל הנסיבות וזה משפיע. גם הסנקציה על ההעברות היא דבר משמעותי, בטח אחרי שצ'לסי איבדה את אחד השחקנים הכי טובים בעולם, וכמובן השחקן הטוב ביותר בפרמיירליג בחמש או שש השנים האחרונות, זה לא קל. הוא זקוק לזמן ואי אפשר לשפוט את למפארד על מה שרואים עכשיו, זה מה שהוא ירש. צ'לסי לא רעה כל כך, פשוט היא צריכה קצת קור רוח ברגעים החשובים".

שחקן צ'לסי לשעבר אשלי קול. GettyImages
החמיא למייסון מאונט. אשלי קול/GettyImages

סונס גם העביר ביקורת על קפטן צ'לסי ססאר אספיליקואטה: "הוא היה שחקן הגנה מצוין בצ'לסי, אבל הוא לא ידע שאנדידי היה שם כדי לנגוח פנימה, הוא פשוט עומד וצופה בכדור. אם הוא היה מסתכל מעבר לכתף ימין שלו, הוא היה עוצר את זה. הוא היה אשם בשני שערים בשבוע שעבר וגם היום הוא היה אחראי על השער".

גם אשלי קול הסכים ואמר: "עבודת הגוף של אספיליקואטה לא נכונה, אם הוא היה פותח את הגוף שלו הוא היה עוצר את זה".

ב"דיילי מייל" דווח אתמול כי קול עשוי לקבל תפקיד בצ'לסי. הבלוז מתכננים להציע למגן העבר שלהם תפקיד במועדון ובכך הוא עשוי להצטרף לשחקני עבר גדולים של המועדון שכבר קיבלו ג'וב וביניהם פטר צ'ך, פאולו פריירה וקלוד מאקללה. קול עצמו מתכנן קריירה כמאמן ואמר: "אני מחכה כבר לפרק הבא שלי, שיהיה אימון. אני עושה כרגע קורס מאמנים ורוצה להיות מאמן מצליח".

קול התייחס גם למייסון מאונט ואמר: "הוא בוגר מאוד יחסית לגילו. הוא חזק מנטאלית והוא רוצה להשתפר כל הזמן והוא יעשה את זה כי הוא מוכן להקשיב וללמוד. הוא יכול לשחק בכל העמדות בקישור, בימין, בשמאל, באמצע והוא גם מוסר נהדר. הוא צריך לדעת מתי להאט את המשק, לא כל דבר צריך להיות במהירות של 100 מייל לשעה. יש לו פוטנציאל להיות שחקן ברמה הגבוהה ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully