וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס סן ז'רמן עדיין לא מודאגת, בצרפת נפעמים מילד הפלא החדש

טוכל רגוע חרף הנפילה מול ראן: "אי אפשר לפקפק בהכל אחרי כל הפסד". אדוארדו קמאבינגה בן ה-16 נבחר למצטיין: "הכישרון הכי גדול מאז אמבפה"

AP

בווידאו: זינדין זידאן מדבר אחרי ניצחון הבכורה של ריאל מדריד

עונה חדשה החלה, אולם היכולת של פריס סן ז'רמן מחוץ לביתה נותרה כשם שהיתה. אלופת צרפת הפסידה אמש (ראשון) 2:1 לראן - הפסד החוץ החמישי בששת משחקיה הליגה האחרונים שלה. "אלה מצבים נורמליים באוגוסט", התעקש המאמן תומאס טוכל. "אנחנו עדיין לא בשיאנו. נגד קבוצה פיזית כמו ראן, שנותנת הכל, עם שחקנים שרצים כמו משוגעים, נורמלי שנתקשה. הבקענו ראשונים, שלטנו במשחק וטעינו, היינו צריכים לסגור אותו אחרי המשחק הראשון".

כשנשאל האם הוא כבר מתחיל לחשוש לעתידו השיב המאמן: "אני אדם שמח מאוד. אף אחד לא שם על עצמו יותר לחץ ממני, ככה זה עם כל מאמן. כולם צריכים להשתפר, גם בליגה וגם בליגת האלופות, אבל צריך להישאר סבלניים ולשמור על ביטחון. אי אפשר לפקפק בהכל אחרי כל הפסד".

על ניימאר, ששוב לא נכלל בסגל, אמר טוכל: "הוא לא יעזוב בלי שנביא לו מחליף, זה בלתי אפשרי. אם הוא יישאר, יהיה לנו שחקן נוסף שיעזור לנו לנצח - זה ברור לגמרי. הסיטואציה עדיין לא השתנתה". טיאגו סילבה הוסיף: "המצב הזה קשה, אבל לא יכול להוות תירוץ. ניימאר לא היה כאן אבל צריך להתרכז בעצמנו. נרים את הראש ונשתפר, כי זו לא היתה פריס שאנחנו מכירים".

מלבד התוצאה עצמה, סיפור המשחק אמש היה ילד הפלא החדש של הליגה הצרפתית: אדוארדו קמאבינגה, בסך הכל בן 16 וכבר פותח בהרכב מול האלופה, ואפילו מספיק לבשל ולהפוך לשחקן הצעיר ביותר שמספק בישול בליגה הצרפתית העליונה מאז עונת 2006/07. בגיל 16 ותשעה חודשים הפך קמאבינגה לשחקן הרכב בראן, לאחר שקיבל 90 דקות בשלושת המשחקים הרשמיים של הקבוצה העונה ואמש, מלבד הבישול, הוא גם נבחר לשחקן המצטיין.

בתקשורת הצרפתית התמוגגו מההופעה המרשימה. "רק בן 16 והוא בדיוק השחקן שחסר לפריס סן ז'רמן בקישור מאז העונה שעברה", צייץ עיתונאי "לאקיפ" בילל גאזי. רובין ביירנר מאתר "גול" הוסיף: "הוא הכישרון הגדול ביותר בליגה הצרפתית מאז אמבפה. שחקן אחר לגמרי, כמובן, אבל הפוטנציאל שלו מטורף".

הופעת הבכורה של הקשר ממוצא אנגולי היתה באפריל שעבר, ולאחר שפתח ארבע פעמים בהרכב לקראת סיום העונה שעברה, קנה את מקומו בהרכב של הקבוצה שכבר גידלה כוכבים כגון עוסמאן דמבלה, סילבן וילטורד, יואן גורקוף ואחרים. על פי התקשורת הצרפתית, פריס סן ז'רמן וארסנל החלו לעקוב אחריו עוד לפני המשחק אתמול, ואם ימשיך כך, המעבר לקבוצה גדולה יותר נראה בלתי נמנע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully