וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אתלטיקו מדריד ניצחה 0:1 את חטאפה, ז'ואאו פליקס סחט פנדל

מוראטה כבש (23) והחמיץ פנדל (56) לו גרם הפורטוגלי אחרי שהתעלל בהגנת האורחת. סביליה ניצחה 0:2 את אספניול בחוץ

ז'ואאו פליקס שחקן אתלטיקו מדריד מול ברונו שחקן חטאפה. GettyImages
התעלל בהגנה של חטאפה וסחט את הפנדל. ז'ואאו פליקס מוכשל על ידי ברונו/GettyImages

מחזור הפתיחה של עונת 2019/20 בלה ליגה נמשך הערב (ראשון) עם ארבעה משחקים. את משחקי המחזור נעלה הופעת הבכורה של אתלטיקו מדריד, שניצחה 0:1 את חטאפה, אבל עוד לפני כן הצליחה סביליה לפתוח את העונה מצוין עם 0:2 מול אספניול בחוץ.

נוליטו שחקן סביליה. AP
נוליטו חוגג את השער שלו/AP

אספניול - סביליה 2:0

מונס דאבור לא נכלל בסגל, אבל האנדלוסים פתחו את העונה בצורה נהדרת עם ניצחון חוץ ושלוש נקודות במשחק הבכורה של ג'ולן לופטגי על הקווים.

סרחיו רגילון המושאל מריאל מדריד כבש את השער הראשון במשחק עם נגיחה מקרוב אחרי מהלך די מוזר ומקרי בדקה ה-44 וקבע 0:1 לסביליה. אספניול כבר קיבלה פנדל בדקה ה-57, אבל בסופו של דבר השופט חואן מרטינס מונוארה הלך לצפות בהילוך החוזר וביטל את השריקה. רגילון הוסיף לשער שלו גם בישול בדקה ה-86 כשמסר הוצאת חוץ לנוליטו, שפרץ משמאל למרכז, עבר שחקן ובעט פס מדויק לפינה כדי לגמור את המשחק עם 0:2.

עוד בוואלה!

רשות הדאבור לסביליה: הליגה הספרדית פותחת עונה, חלק ב'

לכתבה המלאה
אלברו מוראטה שחקן אתלטיקו מדריד. GettyImages
מוראטה חוגג את השער שלו/GettyImages

אתלטיקו מדריד - חטאפה 0:1

הקולצ'ונרוס פתחו עונה עם קבוצה חדשה לגמרי אחרי עזיבות של שחקנים שהיוו את השלד של הקבוצה בשנים האחרונות כמו אנטואן גריזמן, לוקאס הרננדז, דייגו גודין, רודרי ואחרים ורכש מאסיבי מהצד השני. למרות הכול, אתלטיקו השיגה את התוצאה שהיא כל כך אוהבת עם 0:1 קטן. רנאן לודי (הורחק), קירן טריפייר וז'ואאו פליקס ערכו בכורות בהרכב.

אתלטיקו כבשה בדקה ה-23 עם שיתוף פעולה של שני שחקנים שעד לא מזמן היו יריבים עירוניים - קירן טריפייר (כשהיה בטוטנהאם) ואלברו מוראטה (בצ'לסי). טריפייר הגביה מימין ומוראטה המשיך עם נגיחה לפינה הרחוקה כדי לקבוע 0:1. חורחה מולינה הותיר את חטאפה בעשרה שחקנים בדקה ה-38 אחרי שדרך מאחור על תומאס פארטיי וספג אדום ישיר. המגן השמאלי החדש של אתלטיקו, רנאן לודי ספג אדום בדקה ה-42 כשקיבל צהוב שני על חבטה בשחקן יריב תוך כדי עלייה לכדור גובה.

בדקה ה-56 מוראטה פספס הזדמנות להשלים צמד ולהעלות את אתלטיקו ל-0:2. ז'ואאו פליקס חגג מול הגנת חטאפה, עבר בין ארבעה שחקנים ובסופו של דבר הוכשל ברחבה. מוראטה לקח את האחריות ובעט, אבל דויד סוריה זינק והצליח להדוף ולהשאיר את התוצאה על 0:1. בדקה ה-66 פליקס פינה את מקומו למרקוס יורנטה, שגם רשם בכורה. גם מריו הרמוסו נכנס לבכורה בדקה ה-63. חטאפה כמעט הרסה את החגיגה של המארחת כשבעיטה אדירה של אנחל עברה את יאן אובלק, אבל נעצרה במשקוף.

דייגו סימאונה מאמן אתלטיקו מדריד. רויטרס
הסגל השתנה משמעותית, אבל יש דברים שנשארים תמיד אותו דבר. סימאונה/רויטרס

משחקים נוספים

אלאבס - לבנטה 0:1
לאלאבס: חוסלו (54)

ריאל בטיס - ריאל ויאדוליד 2:1
לבטיס: ג'ואל רובלס (הורחק, 6), לורן (68), לוויאדוליד: סרחיו גווארדיולה (63), אוסקר פלאנו (89)

ג'ולן לופטגי מאמן סביליה. GettyImages
ג'ולן לופטגי יכול להיות מרוצה מהפתיחה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully