וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך עוצרים את זה? ג'יימס הארדן מסביר את המהלך הקטלני החדש

כוכב יוסטון עבד בקיץ על סטפ-בק וזריקה ל-3 על רגל אחת: "אני מנסה להיות יצירתי. רוצה שיזכרו את הסטפ-בק שלי לנצח". צפו במוב

מתוך טוויטר

בווידאו: הארדן מציג את המהלך החדש

ג'יימס הארדן כבר הוגדר על ידי אנשי מקצוע רבים כאחד משחקני ההתקפה הטובים בתולדות הליגה. הג'נרל מנג'רל שלו דריל מורי אפילו טען כי ה-MVP בדימוס הוא סקורר גדול יותר ממייקל ג'ורדן, וזה ככל הנראה בזכות מגוון המהלכים של האיש והזקן, שמסוגל לזרוק פחות או יותר מכל נקודה על הפרקט.

בקיץ הזה כוכב יוסטון לא נמצא עם נבחרת ארצות הברית, מה שמאפשר לו לשכלל עוד יותר את המשחק שלו ולהוסיף אליו אלמנט חדש שטרם נראה בליגה: כולנו מכירים את הסטפ-בק המפורסם, אחריו הארדן זרק אינספור שלשות אשתקד; אולם כעת, כך עושה רושם, הוא מעלה את דרגת הקושי ועובד על סטפ-בק וזריקה על רגל אחת, קצת כמו שדירק נוביצקי עשה בשעתו (אם כי במקרה של הגרמני, כמובן, היה זה מחצי מרחק).

"אני מנסה להיות יצירתי", אמר הארדן ל-ESPN. "אני תמיד מנסה להשתפר - בכדורסל, בחיים, בעסקים, תמיד מנסה למצוא דרכים להשפיע. בכדורסל חייבים להיות יצירתיים, זו העונה ה-11 שלי ובכל שנה אני רוצה להשתפר. אני לא רוצה להישאר אותו שחקן, תמיד צריך למצוא דרכים לגדול".

כוכב הרוקטס טען כי הוא עדיין לא בטוח שהמוב החדש ייכנס לארסנל ההתקפי שלו כבר בעונה הקרובה. "אני לא יודע, אצטרך לעבוד עליו", אמר. "אבל למייקל ג'ורדן היה את הפייד אוויי ולדירק נוביצקי היה את הזריקה על רגל אחת, לקארים עבדול ג'באר את הסקיי הוק, אני רוצה שהסטפ-בק שלי יהיה אחד מהמהלכים הללו שייזכרו לנצח. כך שכשאטייל בעולם, אראה ילדים קטנים שיגידו לי 'היי ג'יימס, יש לי סטפ-בק!'"

"אני יוצר ומחדש ומפלס את הדרך בדרך שלי, זה העניין", הוסיף הארדן. "כילד קטן ששיחק בפארק, את זה דמיינתי, על זה חלמתי. עכשיו זה הפך למציאות. זה די מגניב".

הארדן אמר את הדברים הללו באירוע צדקה שקיים ביוסטון, במהלכו תרם לא פחות מ-240 אלף דולר כדי לשפץ מגרשי כדורסל ברחבי העולם. "מאז היום שהגעתי לכאן, העיר חיבקה אותי", הסביר. "הם פתחו לי את הדלת וגילו כלפי כל כך הרבה אהבה, שאני צריך להחזיר. אעשה כל שביכולתי כדי לנצח משחקים ולהביא אליפות לעיר, הרגשתי שצריך להקדיש אנרגיה גם לקהילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully