וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד מכה לארצות הברית: קייל קוזמה הפצוע יחמיץ את אליפות העולם

פופוביץ' ייאלץ להסתדר ללא פורוורד הלייקרס הפצוע בקרסול. בעקבות ניפויו נקבע הסגל הסופי. בשורות טובות ליוון: סלוקאס כשיר

עריכת וידאו: מתן חדד

עוד חדשות רעות לנבחרת ארצות הברית, שעות ספורות אחרי שספגה את הפסדה הראשון זה 13 שנה: קייל קוזמה, שנפצע בקרסולו השמאלי במהלך משחק ההכנה הראשון נגד אוסטרליה לפני יומיים, יחמיץ את אליפות העולם. הסגל החסר ממילא שעמד לרשותו של גרג פופוביץ' עמד על 13 שחקנים לפני הפציעה, ועל כן הפך קוזמה למנופה האחרון מהסגל.

ההערכות הראשוניות היו שהפציעה של קוזמה לא משמעותית, וכי ההחלטה להשבית אותו מהמשחק השני נגד אוסטרליה היתה רק על מנת לנקוט במשנה זהירות. כעת, כך מתברר, הפציעה מעט יותר רצינית ותשבית את שחקן הלייקרס מהטורניר כולו. קוזמה אמנם לא היה בין המצטיינים בארצות הברית מאז פתיחת האימונים, אבל נחשב לקלע מצוין מבחוץ מהסוג שארצות הברית תוכל לעשות בו שימוש בטורניר. בנוסף, הוא מותיר את השמיכה של ארצות הברית בעמדת הפאוור פורוורד יחסית קצרה.

הסגל המלא של ארצות הברית:

גארדים: קמבה ווקר, דונובן מיטשל, מרכוס סמארט, דרק ווייט

פורוורדים: הריסון בארנס, ג'יילן בראון, ג'ייסון טייטום, כריס מידלטון, ג'ו האריס

סנטרים: ברוק לופז, מייסון פלאמלי, מיילס טרנר

קייל קוזמה במדי נבחרת ארצות הברית. GettyImages
הקליעה שלו תחסר לאמריקאים? קוזמה/GettyImages

האמריקאים, שהוגרלו לבית ה' יחד עם טורקיה, צ'כיה ויפן, יפתחו את הטורניר בעוד שישה ימים עם משחק מול הצ'כים, שלא אמורים להערים קשיים מיוחדים ללא יאן וסלי המושבת. יפן, לעומת זאת, מסתמנת כיריבה קשה יותר מכפי שאפשר היה לחשוב - היום ניצחה 83:86 את גרמניה בזכות 31 נקודות של הכוכב העולה רוי האצ'ימורה.

במשחק הכנה נוסף שנערך היום הביסה יוון 65:92 את ירדן, במה שהיה ניסוי הכלים האחרון של שתיהן לפני האליפות. חמישה שחקנים קלעו בספרות כפולות אצל יוון, כשיורגוס פרינטזיס מוביל את הרשימה עם 17 ויאניס אנטטוקומפו מסיים עם 13 דקות, 4 ריבאונדים, 4 אסיסטים, 3 חטיפות ושתי חסימות ב-14 דקות. בסיום הודיע מאמן יוון תנאסיס סקורטופולוס שקוסטאס סלוקאס, שסבל מפציעה בשבוע האחרון והיה בספק גדול לאליפות, יהיה כשיר לפתיחתו וימריא לסין ביום שני.

עוד בוואלה!

בלטו בהיעדרם: מכת החיסורים באליפות העולם לא פגעה רק בארצות הברית

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully