וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה במרוץ להחתמת בלם זר, גם קשר אחורי זר נמצא על הפרק

25.8.2019 / 9:35

עם ובלי קשר לבעיות בהגנה מול רעננה, הירוקים מנסים לחזק את החוליה האחורית. במקביל, במועדון מתלהבים מההתקפה ומהשינוי המנטלי תחת בלבול: "המהפך שהביא - אין פיגור שאי אפשר לסגור". סאן מנחם וירדן שועה יעברו בדיקות בבית החולים

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

עיקרי הדברים

- מכבי חיפה במרוץ להחתמת בלם זר. גם קשר אחורי זר על הפרק

- התלהבות במועדון מסף השבירה הגבוה והתגובה לבונקר

- סבלנות האוהדים צוינה על ידי ראשי המועדון כגורם מוביל במהפך

- בלבול כבר לא נעול על שלושה בלמים בקו האחורי

seperator

1. מאמצים לחזק את ההגנה

מכבי חיפה תגביר את חיפושיה אחר בלם זר ותנסה לסגור השבוע עם אחד המועמדים שיש ברשימות שלה, ולא רק בגלל איך שנראתה ההגנה בניצחון 3:4 אתמול (שבת) על הפועל רעננה. המאמן מרקו בלבול הדף אתמול את כל הניסיונות להפריד את ההגנה מיתר חלקי הקבוצה ועמד על כך שהיו לשחקני ההגנה גם משחקים הרבה יותר טובים עד כה ומכאן שלא צריך להשמיץ ולקטול את הבלמים אחרי המשחק אתמול. אולם אחרי המשחק אתמול מול הפועל רעננה, התחדדה עוד יותר ההכרה בכך שמכבי חיפה צריכה יותר עומק בחלק האחורי ועוד אפשרויות יותר איכותיות למרכז ההגנה. גם קשר אחורי זר נמצא על הפרק מכיוון שלקבוצה יש רק את נטע לביא כשחקן קישור הגנתי טבעי.

שחקני הקבוצה, סאן מנחם וירדן שועה, יעברו במהלך היום סדרת בדיקות מקיפה בבית החולים.
סאן מנחם, שנפצע אתמול במהלך הניצחון על רעננה, סיים את המשחק בהכרה מלאה ויעבור בדיקות על מנת לקבל ממצאים מדויקים אודות הפגיעה. ירדן שועה, הסובל לאחרונה מכאבי ראש, נשלח גם הוא על ידי הצוות הרפואי לעבור בדיקה מקיפה.

עוד בוואלה!

מכבי חיפה פתחה עונה עם 3:4 מלהיב והפכפך על הפועל רעננה

לכתבה המלאה
שחקני מכבי חיפה חוגגים עם עאיד חבשי. אדריאן הרבשטיין
זקוק לעוד עזרה. עאיד חבשי אמש/אדריאן הרבשטיין

2. במועדון משבחים: בלבול הביא שינוי מנטלי

לצד ההתעסקות בשלושת השערים שספגה מכבי חיפה, היתה במועדון הרבה התלהבות מהעובדה שהשחקנים חזרו פעמיים מפיגור ולא התפרקו מנטלית. "זה השינוי הגדול שהגיע תחת מרקו", פירגנו במכבי חיפה למאמן. "אין תוצאה שאי אפשר להפוך ואין פיגור שאי אפשר לסגור, ואת זה השחקנים מבינים היום יותר מתמיד. למרות שהיינו בפיגור של שני שערים, המשכנו לתקוף ולייצר מצבים דווקא מול קבוצה שבאה לשחק הגנתי והפכה עוד יותר דפנסיבית כאשר היא הובילה בשני שערים. מספר המצבים אליהם הגענו במשחק כזה מרשים ומעודד. בעבר מכבי חיפה לא הגיעה לכל כך הרבה מצבים מול קבוצות שייצרו בונקר", אמרו אמש במועדון.

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
איתו אין פיגור גדול מדי. בלבול/אדריאן הרבשטיין

3. גם הקהל עזר

גם הקהל של מכבי חיפה קיבל מראשי הקבוצה הרבה מילים טובות. "האוהדים היו יכולים להלחיץ את השחקנים ולגרום להם לאבד את הביטחון, אבל הם דווקא עודדו ותמכו ברגעי הפיגור. לקהל היה חלק מרכזי בניצחון הזה בזכות זה שהם היו סבלניים והבינו שבסופו של המשחק, מכבי חיפה יכולה לנצח", הבהירו בקבוצה.

אוהדי מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
אפילו הקהל כבר סבלני/אדריאן הרבשטיין

4. בלבול מגוון

המעבר של מרקו בלבול למערך של ארבעה בקו האחורי אחרי הפיגור, הביא אמש למצב בו המאמן כבר לא לגמרי משוכנע שהמערך הנכון לקבוצה הוא קו של שלושה בלמים אחוריים. "אנחנו צריכים לדעת לשחק לפחות בשתי שיטות", אמר אמש בלבול. "גם לדעת לשחק במערך של שלושה בקו האחורי וגם במערך של ארבעה שחקני הגנה. את שתי השיטות האלה לפחות אני רוצה שהקבוצה תדע מצוין ועל זה נעבוד. רק לקראת המשחק מול הפועל חיפה במחזור הקרוב, אני אחליט באיזו שיטה כדאי לנו לשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully