וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - הפועל באר שבע: טל בן חיים שב לסגל, ברק בכר מתלבט

הבלם הוותיק ו-ורדאסקה ייכללו בסגל, קריאף ישובץ כבלם. שהר או האסלביינק יפתחו בחוד של האורחת, מרין וספורי צפויים להיכלל ב-11 (א', 20:15, ספורט 5)

מחזור 1הסתיים25/08/2019
בית"ר ירושלים
    0
      הפועל באר שבע
      צילום: רוני כנפו, עריכה: מתן חדד

      בווידאו: מסיבת העיתונאים של בית"ר ירושלים לפתיחת העונה

      בית"ר ירושלים

      השחרור הבינלאומי של דיוגו ורדאסקה הגיע אתמול אחר הצהריים. מחר בבוקר יירשם השחקן בהתאחדות ויעבור בבקרה. המשמעות היא שאפונסו טיירה אמור להיות מוקפא. לשחקן מספר הצעות מקפריסין.

      בית"ר ירושלים ערכה הערב את האימון המסכם שלה לקראת המשחק כשטל בן חיים ערך אימון מלא וייכלל בסגל של רוני לוי. הבלם הוותיק אפילו תורגל לסירוגין ברביעייה ההגנתית, אבל ההערכה היא כי אופיר קריאף יפתח לצידו של אנטואן קונטה. כך או אחרת, בן חיים ישוב לראשונה העונה לסגל אחרי שהחמיץ את כל המשחקים בגביע הטוטו. דיוגו ורדאסקה, ששחרורו הגיע כבר בשישי, התאמן גם הוא עם הקבוצה וצפוי להיכלל בסגל, אך גם הוא לא אמור לפתוח.

      ליוואי גרסיה חש אתמול ברע ואף פונה ליתר ביטחון לבדיקות בבית חולים. בקבוצה מעריכים כי עד מחר הוא ירגיש טוב יותר ויוכל לפתוח ב-11. גדי קינדה יפתח על חשבון מיכאל אוחנה הפצוע. עדיין קיימת התלבטות בין אנתוני וארן לשלומי אזולאי, שעדיין סוחב רגישות. עד עתה 17 אלף איש הבטיחו מקומם בטדי.

      רוני לוי אמר לשחקנים במהלך אסיפת הקבוצה: "הגענו לרגע שחיכינו לו. עשינו הכנה טובה, הכרנו אחד את השני, ובעיקר הוכחנו לעצמנו שיש כאן קבוצה טובה. ממחר מתחיל הדבר האמיתי ואני רוצה לראות את רמת המחויבות שלכם כמו ששידרתם עד היום. יש לנו משחק מחר נגד קבוצה טובה ואני מצפה מכם להמשיך ולגלות את הרצינות שאיפיינה אותנו עד עכשיו".

      שחקן בית"ר ירושלים דיוגו ורדאסקה. אתר רשמי בית"ר ירושלים, אתר רשמי
      צפוי כבר להיכלל בסגל. דיוגו ורדאסקה/אתר רשמי, אתר רשמי בית"ר ירושלים

      הפועל באר שבע

      בניגוד למשחק גביע הטוטו בטדי לפני שבוע, הפעם לא צפויים שינויים רבים בהרכב הפועל באר שבע לקראת המשחק הראשון של העונה מול בית"ר ירושלים. ניב זריהן שהורחק במשחק הקודם לא יהיה בסגל. חנן ממן עדיין לא צפוי לחזור להרכב. ברק בכר מתלבט בין בן שהר ונייג'ל האסלביינק בחוד.

      חוסה אנחל קאריו הפועל באר שבע עם ניב זריהן. דני מרון
      לצערו, יחמיץ מפגש עם הירושלמים. זריהן/דני מרון

      טריוויה

      * בית"ר ירושלים אמנם ניצחה את הפועל באר שבע השבוע בגביע הטוטו ועשתה את זה באותו מפעל גם לפני שנתיים בטרנר, אבל בליגה הדברים שונים לגמרי והמאזן ב-20 המפגשים האחרונים עומד 15 ניצחונות לבאר שבע וחמש תוצאות תיקו.

      * הניצחון האחרון של בית"ר ירושלים היה 0:1 ביתי ב-13 באפריל 2013 משער של אבי ריקן.

      * זו פעם שלישית בעשור הנוכחי ששתי הקבוצות נפגשות במחזור הפתיחה, ובשני המקרים הקודמים הייתה זו האורחת שניצחה. עמית בן שושן קבע 0:1 לזכות בית"ר בווסרמיל לפני שמונה שנים, וב-2013 היו אלה סיראז' נסאר ותומר סוויסה שכבשו ב-0:2 של באר שבע במשחק שנערך באצטדיון רמת גן.

      * בית"ר ניצחה ארבעה משחקים בגביע הטוטו וסיימה עוד אחד בתיקו.

      עוד בוואלה!

      בא לה על הקיץ: ליגת העל חוגגת את הקיץ המתגמל בתולדותיה

      לכתבה המלאה

      הרכבי הקבוצות

      שופט: לירן ליאני
      אצטדיון: טדי
      קהל: 18668

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully