וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "משחק משוגע, טוב לתקן טעויות כשאתה מנצח"

24.8.2019 / 20:18

מאמן מכבי חיפה סיכם את ה-3:4 על הפועל רעננה: "אסור שיקרו טעויות כאלה, הסגל עוד לא הושלם". רוקאביציה: "הראינו הרבה אופי". קורצקי מאוכזב

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי חיפה והפועל רעננה סיפקו הערב (שבת) משחק פתיחה מושלם לעונת 2019/20, בסיומו ניצחו הירוקים בביתם 3:4. צמד מאוחר של ניקיטה רוקאביציה (84, 88) עשה את ההבדל, לאחר שהאורחת הוליכה 2:3 ו-0:2. אור דסה (5) ורז מאיר (24, עצמי) כבשו ראשונים, יובל אשכנזי (36) ועאיד חבשי (45) איזנו, עדי נמני הפך בפנדל שגוי (65) אולם אז הגיע רוקאביציה, כאמור, ודאג למהפך משלו. הירוקים יכולים להיות מרוצים מאוד מהאופי, כמו גם מהיכולת המצוינת של צ'ארון שרי שעלה כמחליף, אולם משחק ההגנה עוד טעון שיפור גדול.

"משחק משוגע, פשוט מאוד", סיכם מרקו בלבול. "טעויות כאלה קורות בכדורגל אבל אסור שיקרו לנו, בטח לא במשחק שאתה בא מוכן ורוצה לפתוח ברגל ימין. ידענו להתעשת, אחרי שהכנסתי את שרי הגענו ליותר הזדמנויות וגם הבקענו. בדקות האחרונות הלכנו על כל הקופה, גם המחצנו הרבה, אבל בסופו של דבר אני יכול להיות מאושר מהתוצאה. יש עוד הרבה מאוד דברים לשפר, אבל טוב לתקן כשאתה מנצח. שרי עוד לא בכושר, הוא גם לא עשה הכנה, אני מרוצה מהרכש, מכל מי שהגיע. עדיין לא השלמנו את הסגל, אנחנו רוצים להיות יותר חזקים, עמוקים ואיכותיים".

שחקני מכבי חיפה חוגגים אחרי הניצחון על הפועל רעננה. אדריאן הרבשטיין
הלוואי שכל עונה תיפתח ככה/אדריאן הרבשטיין
אוהדי מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
חגיגה בחיפה/אדריאן הרבשטיין

ניקיטה רוקאביציה, שדאג למהפך הדרמטי, הוסיף: "הראנו הרבה אופי. היה משחק ככה בתנאים קשים, חזרנו פעמיים מפיגור, אז זו עבודה מנטלית מדהימה. לא התייאשנו עד השריקה האחרונה והשגנו את התוצאה הרצויה. אם הייתי יכול להבקיע מכל מצב הייתי שחקן נהדר, אבל זה הכדורגל, ובסוף כבשתי פעמיים. הדרבי תמיד מיוחד. אנחנו מתכוננים לכל משחק כאילו הוא האחרון שלנו. נמשיך להשתפר ולעבוד אחד עבור השני, ונקווה שגם השבוע הבא נביא את אותה תשוקה ואותו אופי למשחק".

מנגד, המאמן המפסיד מנחם קורצקי אמר: "מאוד מאכזב, כבר הגענו למצב שהמשחק היה בידיים שלנו. נכון שהם תקפו והגיעו למצבים, אבל יש לי אכזבה. יחד עם זאת אני מלא גאווה בשחקנים שלי, הם נתנו הכל וחבל שזה נגמר בשני מצבים נייחים שלא היינו מרוכזים בהם. זה מה שגרם להפסד, יכולנו להוציא יותר מנקודה. היינו צריכים להיות ב-100 אחוז ריכוז, הם משחקים מהר, והיינו חסרי ריכוז בדקות האחרונות. בסופו של דבר יש לי קבוצה טובה, חזקה, שתראה הרבה כדורגל העונה. רואים שיש שחקנים טובים וקבוצה טובה, הסגל צריך עוד טיפה להתחזק. היום מה שהכריע את המשחק זה החילופים של מכבי חיפה, ואצלנו החילופים היו פחות טובים לצערי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully