וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ' מודאג: "חייבים לשנות משהו בגישה. אם לא נעשה את זה, נשלם"

24.8.2019 / 22:31

מאמן מכבי תל אביב לא מרוצה על אף הניצחון על נס ציונה: "זו לא הקבוצה שאני רוצה לראות". מיכה מקווה שהשער שכבש "יפרוץ את הסכר"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב פתחה את העונה בליגת העל ברגל ימין, גם אם לא הרשימה. האלופה ניצחה הערב (שבת) 0:2 את סקציה נס ציונה משערים של דור מיכה (22) ואלירן עטר (28, בפנדל) והורידו את מפלס הלחץ אחרי ההדחה המדאיגה באירופה. ולאדן איביץ' לא היה מרוצה מהיכולת של הקבוצה במחצית השנייה, אבל בסופו של דבר יכול לסמן וי ראשון העונה.

איביץ' אמר בסיום: "אני לא מרוצה, זה ברור. זו לא מכבי תל אביב שאני רוצה לראות, זה משהו אחר. אני יכול להבין שזו תחילת עונה ועבור כמה מהשחקנים הם עדיין לא מוכנים ב-100 אחוז, אבל במחצית השנייה שיחקנו בלי אנרגיה ולא אהבתי את זה. כל מי שאוהב את מכבי לא היה מרוצה מזה".

על הסיבות ליכולת הפושרת: "לא היינו עייפים ולא שום דבר, חייבים לשנות דברים כי אם לא נשתנה, נשלם. זה תלוי בשחקנים, כי כל אחד צריך להילחם על מקומו. יש לי 21 שחקנים בסגל - אם מישהו לא יהיה טוב, מי שנמצא אחריו ישחק. יש לנו מטרה אחת, ואנחנו חייבים לעשות הכל כדי להשיג אותה".

דור מיכה שחקן מכבי תל אביב חוגג שער. קובי אליהו
ראה גם דברים טובים. מיכה/קובי אליהו

דור מיכה הוסיף: "זה לא מספיק טוב להמשך. לפרקים שיחקנו כדורגל טוב, לרגעים היו דברים טובים. אם ניקח את הדברים האלה להמשך, יהיה טוב. אנחנו צריכים לשים מאחורינו את מה שקרה באירופה, כי נכשלנו שם. מה שנשאר זה הליגה ונלך על זה בכל הכוח".

על השער שכבש: "אני מקווה שזה יפתח את הסכר להמשך העונה".

המאמן המפסיד עמיר תורג'מן אמר בסיום: "לא היינו במשחק בחצי הראשון, לא היינו רגועים, עשינו טעויות פשוטות. בחצי השני היינו יותר טובים, עמדנו טוב והיינו בעניינים, אבל מכבי תל אביב קבוצה טובה, ולא יכולנו לעשות יותר. מכבי תל אביב לא בליגה שלנו, הם היו יותר טובים".

על השיטה בה שיחק: "אני לא חושב שהמערך שהיינו בוחרים היה משנה משהו - היה משחק ראשון בליגת העל, נגד מכבי תל אביב, מול הרבה קהל - ובסופו של דבר אפשר לומר שהיה משחק מעודד. בחצי השני הם הגיעו ללא מעט מצבים, אבל אני לוקח משם את הדברים הטובים ואת האופי שגילינו".

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב פתחה את העונה בליגת העל עם 0:2 על סקציה נס ציונה

לכתבה המלאה
מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. קובי אליהו
ממשיך בקו הלוחמני. איביץ'/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully