וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בטורקיה: אלי דסה סיכם את תנאיו בבשיקטאש

18.4.2019 / 18:30

אחרי ההצעה שלא הבשילה בינואר, כעת נטען כי קבוצת הפאר הטורקית הצליחה לסגור עם המגן שמסיים את חוזהו במכבי תל אביב. דיווח באוקראינה: שחטאר דונייצק ודינמו קייב עוקבות אחרי יונתן כהן

יוסי ציפקיס

בתקשורת הטורקית נטען הערב (חמישי) כי אלי דסה, מגנה הימני של מכבי תל אביב, סיכם את תנאיו בשורות בשיקטאש, שהגישה לו הצעה לפני כשלושה חודשים. אז לא הצליחו הטורקים להגיע לסיכום מול מכבי תל אביב, אבל כעת נטען ב"סופר האבר" כי המגן סיכם את תנאיו ויעשה את המעבר לטורקיה בתום חוזהו אצל הצהובים ב-30 ביוני.

דסה בן ה-26 נרכש על ידי מכבי תל אביב באוגוסט 2015 מבית"ר ירושלים יחד עם שלומי אזולאי והפך תוך זמן קצר לשחקן משמעותי בקבוצה. העונה חילק את דקות המשחק עם מאור קנדיל וכבש שער אחד ב-18 משחקי ליגה, בדרך לאליפות הראשונה בקריירה שלו.

בשיקטאש נמצאת כרגע במקום השלישי בליגה הטורקית עם 53 נקודות, שמונה פחות מהמוליכה איסטנבול בשאקשהיר, עליה גברה 1:2 במחזור האחרון. הקבוצה זכתה ב-15 אליפויות, כולל ב-2016 ו-2017, כשרק היריבות הגדולות גלאטסראיי (21) ופנרבחצ'ה (19) מקדימות אותה. מי שמשמש כיום כמגן הימני של בשיקטאש הוא המגן הוותיק גוקאן גונול בן ה-34 שמחזיק בחוזה לעונה נוספת.

עוד בנושא:

ולאדן איביץ' מחמיא לאיתן טיבי ומבהיר: ז'איר אמאדור ימשיך גם בעונה הבאה
ולאדן איביץ' אחרי המשחק נגד הפועל באר שבע: "שלטנו לחלוטין, היינו צריכים לנצח 0:3 או 0:4"
איתן טיבי עשוי להישאר במכבי תל אביב בחוזה מקוצץ

אלי דסה מכבי תל אביב בוכה. דני מרון
לקראת פרידה? אלי דסה/דני מרון

ליגיונר נוסף בדרך לאוקראינה? ה"ספורט ארנה" האוקראיני מדווח היום (חמישי) שענקיות הכדורגל המקומי, שחטאר דונייצק ודינמו קייב, מעוניינות בחלוצה של מכבי תל אביב יונתן כהן. בדיווח נטען שהמועדונים עוקבים מקרוב אחרי כהן בן ה-22, שערך בחודש שעבר את הופעת הבכורה שלו בנבחרת ישראל כאשר נכנס כמחליף במשחק נגד סלובניה בחיפה במסגרת מוקדמות יורו 2020.

כהן, שחגג עם הצהובים זכייה באליפות, שותף העונה ב-20 משחקים בכל המסגרות, כבש שבעה שערים ובישל חמישה נוספים. בדיווח הוסיפו שקבוצות נוספות שעוקבות אחרי כהן הן זניט סנט פטרסבורג, וולפסבורג וברונדבי הדנית. החלוץ מחזיק בחוזה עד 2022, עליו חתם בנובמבר. אם יחתום באוקראינה, הוא יהפוך לישראלי השני שמשחק כרגע במדינה ויצטרף למנור סולומון, אשר חתם בינואר האחרון בשחטאר דונייצק.

עוד באותו נושא

קרית שמונה, מכבי ת"א הזו או ב"ש בשיאה? בדקו איזו אלופה אתם

לכתבה המלאה
יונתן כהן שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
לא מעט קבוצות עוקבות בעניין. יונתן כהן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully