וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "שלטנו לחלוטין, היינו צריכים לנצח 0:3 או 0:4"

15.4.2019 / 23:11

מאמן מכבי תל אביב אחרי ה-0:0 נגד הפועל באר שבע: "לא יודע מה הייתה המטרה שלהם, אבל אנחנו רצינו לנצח". בכר: "שמח שלא ספגנו"

שחקן מכבי תל אביב אבי ריקן. דני מרון
השליטה הצהובה לא באה לידי ביטוי בלוח התוצאות. ריקן/דני מרון

במפגש הקודם בין מכבי תל אביב והפועל באר שבע, בדצמבר 2018, הביסו הצהובים 0:3 ואותתו על מה שהולך להגיע. הערב (שני), כשהפער ביניהן כבר הגיע ל-27 נקודות, הסתפקו השתיים ב-0:0 מאכזב כמעה, ובכל זאת, כל אחת יכולה להסתפק בניצחון הקטן שלה: מכבי תל אביב עושה צעד נוסף אל עבר עונה שלמה ללא הפסד ליגה, הפועל באר שבע מגדילה את הפער ממכבי חיפה במקום השני לשתי נקודות, וגם זה משהו.

עוד בנושא:

סימני השאלה בהפועל באר שבע אחרי האכזבה של אלונה ברקת בבחירות
אורוש ניקוליץ' נותח בהצלחה: "אחזור חזק מתמיד"

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
מרוצה מההתמודדות על החסרונות הרבים. בכר/דני מרון

מאמן מכבי תל אביב, ולאדן איביץ', סיכם: "היינו יותר טובים לכל אורך המשחק, אבל החמצנו הרבה מצבים. אני לא יודע מה הייתה המטרה של באר שבע, אבל המטרה שלנו הייתה לנצח. שלטנו במשחק, היו לנו הרבה בעיטות מאזור קו ה-16 ואני לא זוכר שהם הגיעו למצבים. היינו צריכים לנצח 0:3 או 0:4 ונגמר 0:0, זה הכדורגל. יש לנו חודש וחצי וכל השחקנים יודעים שצריך להילחם עד הסוף".

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר: "יכול להיות שאם הייתי עולה התקפי יותר היינו מנצחים, אבל יכול להיות שהיינו מפסידים. בדיעבד יותר קל להגיד. במשחק כזה מה שחשוב זה האגרסיביות, המלחמה ולא לספוג, ואת זה הצלחנו לעשות. חסרו לנו הרבה מאוד שחקנים והצלחנו להתמודד עם זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully